33 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op lonn2424
Precies dit heb ik ook. Alle trappen enzo voel ik rechts maar dan is mijn b ...
Dit heb ik ook, alleen dan aan de rechterkant bijna altijd 'harde delen' en links een soepele zachte buik. Je ziet het ook gewoon van bovenaf haha, links loopt m'n buik gewoon naar binnen toe, rechts gaat ie wel de breedte in 😅
2 maanden geleden
Reactie op AnoukH2024
Dit heb ik ook, alleen dan aan de rechterkant bijna altijd 'harde delen' en ...
Haha ja inderdaad! Was vrijdag bij de VK en toen lag ie dus ook in deze “default” modus. Ze vertelde dat het kontje linksboven ligt en het hoofdje beneden. Ze kunnen dat voelen omdat het hoofdje los van het lijf beweegt (en als ze de billetjes voelen dan beweegt meteen een deel van de rug mee). Hij kan nog alle kanten op draaien, maar nu herken ik wel deze voorkeurspositie inmiddels.
2 maanden geleden
Hier ligt hij rechts in m'n buik met z'n koppie naar beneden. Vaak voel ik z'n rug en billetjes. Of prikt er een elleboog naar buiten. De verloskundige geeft aan dat hij nog ruimte heeft om te draaien, maar hij ligt vrijwel altijd in dezelfde positie.
2 maanden geleden
Bij mij voelden 3 afzonderlijke verloskundigen niet goed of het hoofdje of het kontje nu beneden ligt😅, ze vertelden inderdaad dat je het meestal kunt voelen aan de beweeglijkheid van hoofdje op nekje, maar dus niet altijd...nu een liggingsecho gepland volgende week vrijdag, vind het erg spannend of hij in stuit ligt of niet...
2 maanden geleden
Reactie op Cher987
Bij mij voelden 3 afzonderlijke verloskundigen niet goed of het hoofdje of ...
Heeft je baby wel is de hik? Ik twijfelde zelf ook hoe onze baby lag maar toen voelde ik elke keer het getik van de hik helemaal onderin mn buik. Toen dacht ik het moet haast wel dat ze met hoofd beneden ligt, rug links en beentjes en armpjes rechts. Ik had afgelopen vrijdag een echo en m’n gevoel klopte ind
2 maanden geleden
Reactie op Valerryyx
Heeft je baby wel is de hik? Ik twijfelde zelf ook hoe onze baby lag maar t ...
Mijn baby heeft ook heel vaak de hik onderin mijn buik, maar dat zijn toch echt haar billen die met haar lijfje mee schudden! Hoofdje zit nog bovenin mijn buik (en ook goed voelbaar)!