23 Reacties

2 maanden geleden

Goeie vraag, wij hebben ook de pebble 360. Geen idee op welke volgorde.. dus ik volg☺️

2 maanden geleden

Hier zat ik ook mee, maar mij lijkt eerst de voetenzak, dan de verkleiner het meest logisch 😊

2 maanden geleden

Reactie op Boe-metje-1997

Hier zat ik ook mee, maar mij lijkt eerst de voetenzak, dan de verkleiner h ...
Zo heb ik hem nu ook bevestigd en lijkt mij idd ook het beste

2 maanden geleden

Oh haha, wij hebben ook de maxicosi pebble pro en de voetenzak van Jollein bovenop de stoelverkleiner gedaan 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Volg! Hier ook de pebble 360 maar zit de verkleiner er eigenlijk standaard bij of niet want ik heb die dozen voor de maxicosi en isofix nog dicht en op zolder staan 😂

2 maanden geleden

Reactie op groentje91

Volg! Hier ook de pebble 360 maar zit de verkleiner er eigenlijk standaard ...
Hahaha ik zat net te denken dat het verstandig is om de boel maar van zolder te halen en te checken of t newborn-proof is😂

2 maanden geleden

Bij mijn 1e kindje geen voetenzak maar wel wikkeldekens gebruikt in de maxicosi, en dan legde ik de wikkeldeken altijd op de verkleiner. Denk dat het hetzelfde werkt.

2 maanden geleden

Hahaha bij ons zit de stoelverkleiner er gewoon bij. Wat ik begreep (hebben deze bij babypark gekocht) zit deze standaard bij een maxi cosi voor de eerste periode

2 maanden geleden

Je moest er ook over beginnen he.... 😅 Nu ben ik hier zelf aan het kloten hoe het ook weer zat 🤣 De laatste keer is ook al weer 5 jaar geleden 🤔

2 maanden geleden

Reactie op Chibi24

Je moest er ook over beginnen he.... 😅 Nu ben ik hier zelf aan het kloten ...
Hahaha, ik wist het niet zeker en dacht, stel de vraag gewoon hier 🤗 Maar is dus lastiger als gedacht

2 maanden geleden

De verkleiner in de voetenzak! Dan zit je kindje het beste in de maxicosi 😊

2 maanden geleden

Reactie op Mommtobe

De verkleiner in de voetenzak! Dan zit je kindje het beste in de maxicosi � ...
Dankjewel!

2 maanden geleden

Na je vraag even op YouTube gekeken (bij eerste kindje geen voetenzak gebruikt) maar vond het wel een slimme vraag, had er zelf nog niet over nagedacht 🙈 Eerst voetenzak en dan de verkleiner adviseert maxi cosi. Zie hieronder de link van de video https://youtu.be/F4KFClytHX4?si=63CNeJKsU7NkAr4B

2 maanden geleden

Reactie op Karien1912

Na je vraag even op YouTube gekeken (bij eerste kindje geen voetenzak gebru ...
Ah super bedankt! Heb vanmiddag gezocht maar kon t niet vinden, geen moment gedacht aan om dit in het Engels bij YouTube te vragen. Heel erg bedankt!

2 maanden geleden

Wat een goede vraag! Ik zat hier van de week ook mee te rommelen en begon het mij ook af te vragen 😊 Ik heb dan wel een Bugaboo nuna air maar ik denk dat dit voor elke maxi cosi geldt 😊

2 maanden geleden

Eerst de voetenzak, en daarin de verkleiner! 😃

2 maanden geleden

Reactie op Lisa4

Eerst de voetenzak, en daarin de verkleiner! 😃
Ik heb het andersom. Voetenzak over de verkleiner Als ik de verkleiner in de voetenzak doe past het niet meer en zit die niet meer goed. 🤷🏼‍♀️ Maxi Cosi pebble pro 2 met koeka voetenzak.

2 maanden geleden

Reactie op kiim92

Ik heb het andersom. Voetenzak over de verkleiner Als ik de verkleiner in ...
Bij ons kan de voetenzak niet in de verkleiner, dan is er geen ruimte meer voor de baby ;) wij hebben de maxi cosi pebble pro met jollien voetenzak teddystof.

2 maanden geleden

Hier ook de voetenzak in de verkleiner. Hebben dit bij onze dochter (dec’22) gevraagd in het zhuis en zij gaven dit aan. Twijfelde dit keer maar andersom past ook niet bij ons.. 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Lisa4

Bij ons kan de voetenzak niet in de verkleiner, dan is er geen ruimte meer ...
Zo ziet het er nu uit. Heb het nog een keer andersom geprobeerd, maar dan zit de verkleiner er schots en scheef in🙈😂 Bij ons bewegen de bandjes bij de schouders nog steeds vrij nu. Misschien is die van Jolein andere dikte dan die van Koeka, dat het niet zo past? ☺️