Misschien een gekke/domme vraag maar aangezien het onze eerste is en ik het niet ergens duidelijk vinden kan hoop ik dat er hier mama's zijn met het verlossende antwoord 😊
Wij hebben een voetenzak van jollein voor de maxi cosi.
Nu wil ik dit alvast gereed maken zodat het straks niet meer hoeft.
Hoe te bevestigen is mij duidelijk, alleen moet het verkleinstoeltje waar dus de pasgeboren baby in zit straks ook binnen de voetenzak bevestigd worden of komt deze eronder?
Dus maxi cosi, stoel verkleiner en dan voetenzak of maxi cosi, voetenzak en dan stoelverkleiner.
Hoop dat de vraag duidelijk is😊
Groetjes Dianne
Volg! Hier ook de pebble 360 maar zit de verkleiner er eigenlijk standaard bij of niet want ik heb die dozen voor de maxicosi en isofix nog dicht en op zolder staan 😂
Bij mijn 1e kindje geen voetenzak maar wel wikkeldekens gebruikt in de maxicosi, en dan legde ik de wikkeldeken altijd op de verkleiner. Denk dat het hetzelfde werkt.
Hahaha bij ons zit de stoelverkleiner er gewoon bij. Wat ik begreep (hebben deze bij babypark gekocht) zit deze standaard bij een maxi cosi voor de eerste periode
Na je vraag even op YouTube gekeken (bij eerste kindje geen voetenzak gebruikt) maar vond het wel een slimme vraag, had er zelf nog niet over nagedacht 🙈
Eerst voetenzak en dan de verkleiner adviseert maxi cosi. Zie hieronder de link van de video https://youtu.be/F4KFClytHX4?si=63CNeJKsU7NkAr4B
Wat een goede vraag!
Ik zat hier van de week ook mee te rommelen en begon het mij ook af te vragen 😊
Ik heb dan wel een Bugaboo nuna air maar ik denk dat dit voor elke maxi cosi geldt 😊
Ik heb het andersom. Voetenzak over de verkleiner
Als ik de verkleiner in de voetenzak doe past het niet meer en zit die niet meer goed. 🤷🏼♀️
Maxi Cosi pebble pro 2 met koeka voetenzak.
Ik heb het andersom. Voetenzak over de verkleiner
Als ik de verkleiner in ...
Bij ons kan de voetenzak niet in de verkleiner, dan is er geen ruimte meer voor de baby ;) wij hebben de maxi cosi pebble pro met jollien voetenzak teddystof.
Hier ook de voetenzak in de verkleiner. Hebben dit bij onze dochter (dec’22) gevraagd in het zhuis en zij gaven dit aan. Twijfelde dit keer maar andersom past ook niet bij ons.. 🙈
Bij ons kan de voetenzak niet in de verkleiner, dan is er geen ruimte meer ...
Zo ziet het er nu uit. Heb het nog een keer andersom geprobeerd, maar dan zit de verkleiner er schots en scheef in🙈😂
Bij ons bewegen de bandjes bij de schouders nog steeds vrij nu.
Misschien is die van Jolein andere dikte dan die van Koeka, dat het niet zo past? ☺️