36 Reacties

2 maanden geleden

Doen jullie de verkleiner in de voetenzak of eronder? 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Persoonlijk denk ik beter er in. Op mijn foto zit die nog niet omdat ik de voetenzak nog moet wassen.

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik heb hem onder m’n voeten zak.. twijfelde ook

2 maanden geleden

Reactie op AlleGerdasVerzamelen

Ik heb hem onder m’n voeten zak.. twijfelde ook
Ik heb een van Jollein en is niet mega dik dus dacht dat kan wel

2 maanden geleden

Reactie op Wonder2024november

Persoonlijk denk ik beter er in. Op mijn foto zit die nog niet omdat ik de ...
Ja ik had de verkleiner er nu ook ingedaan. Maar ging twijfelen 😁. Heb dezelfde voetenzak van Jollein. Eerst had ik de verkleiner eronder maar leek mij best lastig om de baby er dan in te krijgen. Nu met verkleiner erin lijkt het makkelijker.

één maand geleden

Reactie op simonenbk

Wij hebben hem zo, de hoezen zijn van dooky en de wagenspanner is van de pr ...
Wij hebben een andere maxicosi gekregen dus natuurlijk even veranderen, hebben nu alleen een voetenzak er in zitten maar de wagenspanner komt er ook weer bij

één maand geleden

🙂

één maand geleden

Was helemaal verliefd geworden op deze set van Little Dutch om het op te pimpen maar deze is speciaal voor een maxicosi alleen had ik even niet meer helder dat ik geen "echte" maxicosi heb maar een reiswiegje van een ander merk en dan past ie dus niet. Zwangerschapsdementie? 😅 Mocht iemand hem leuk vinden en dus wel een maxicosi hebben, kijk even op mijn vinted (vintagr.summer) zou ik zeggen! Haha!

één maand geleden

Reactie op Annana015

Was helemaal verliefd geworden op deze set van Little Dutch om het op te pi ...
Typefoutje: vintage.summer

één maand geleden

Reactie op ClaudiaMC

Ah leuk die bijtjes!
De dooky set heb ik net te koop gezet op vinted, want hij past niet meer op onze nieuwe maxi cosi 🙈

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik heb hem in de voetenzak. Ik begreep in een andere groep dat dat ook het advies van Maxi Cosi zelf is. Op YouTube staat ergens een filmpje van maxi cosi over de voetenzak.

één maand geleden

Ik zit echt ff te “klooien” met die verkleiner in combi met een voetenzak? Sowieso vind ik zo n verkleiner altijd al zooooo mini er uit zien; en een “ goed “ te doen met een baby in de zomer zonder jassen en dikke kleding. Anders vind ik het zooooo een opgefrommelde toestand?! Krapjes met schouders? Jasje? En die verkleiner ONDER de voetenzak? Of juist eerst voetenzak en dan verkleiner? Ik krijg het n soort niet netjes en goed er in. Of helemaal geen verkleiner als er een voetenzak in zit?

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Ik zit echt ff te “klooien” met die verkleiner in combi met een voetenzak? ...
Maak je vooral niet druk om die verkleinen, dikke kans dat je hem er sws uithaalt. Vond het echt een onding met onze zoon. Hij zat er ook niet lekker in.

één maand geleden

Reactie op Baby_2324

Maak je vooral niet druk om die verkleinen, dikke kans dat je hem er sws ui ...
Ja zie je… vond ik dus ook. Vorig jaar april een zoontje gehad en ik dacht wat lig jij toch raar helemaal dubbel met de schouders , ging niet eens met n dikker truitje. Dus idd gelijk al uitgehaald toen

één maand geleden

Reactie op Sosaev

Ja zie je… vond ik dus ook. Vorig jaar april een zoontje gehad en ik dacht ...
Zit verder ook geen leeftijdseis of lengte-eis aan.. ze adviseren zelfs dat als je ziet dat je kleintje er niet comfortabel in ligt het ding te verwijderen. Zolang die gewoon vast ligt in de gordels kan er sws niet veel gebeuren ook zonder de verkleiners zijn die dingen über save. Kijk maar eens waar wij vroeger in vervoerd werden 🤪🤪 dan is zo’n verkleiner meer of minder écht geen probleem 😂

één maand geleden

Reactie op Baby_2324

Zit verder ook geen leeftijdseis of lengte-eis aan.. ze adviseren zelfs dat ...
Haha je hebt gelijk… mn moeder vertelde dat wij gewoon los in de reiswieg op de achterbank werden vervoerd in die tijd. No problem😂