54 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op kristab88

Haha nou dit gebeurt mij helaas vrijwel nooit! Ook het opstaan in het openb ...
Zelfde hier 😅 vooral tijdens mijn misselijke periode vond ik dat wel lastig. Eindigde met vaak staan in de trein en daardoor werd ik vaak misselijker 🫠

2 maanden geleden

Ik heb eigenlijk geen nieuwe om toe te voegen. Ik vind het gevoel van de baby in de buik vaak wel fijn, het idee dat je altijd gezellig samen bent enzo. En ik had normaal moeite met een buik hebben in kleding, maar nu totaal niet omdat iedereen toch kan zien dat het geen vet is maar een baby 🤭

2 maanden geleden

Al 9 maanden lang geen katers! 🍷😂

2 maanden geleden

Ik weet er nog één, je navel is niet meer moelijk af te drogen na het douchen :P

2 maanden geleden

Ik heb snel last van een opgeblazen buik, vind ik niet mooi of fijn en baal ik van, maar nu is alles lekker stretch dus geen knellende knopen en is m'n buik toch wel rond 😁

2 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Zelfde hier 😅 vooral tijdens mijn misselijke periode vond ik dat wel lasti ...
Haha ik ging gewoon overdreven met mijn buik naar voren staan "puffen" 😂😂. Dat helpt. Gelukkig nu alleen nog vanuit huis werken.

2 maanden geleden

Voor worden gelaten in de rij van de wc 🤭 (dat heb ik vandaag voor het eerst meegemaakt, dat wel 😂)

2 maanden geleden

Misschien een vreemde/zeldzame, maar ik ben mentaal het meest stabiel als ik zwanger ben! Niet meer die hormonale pieken en dalen van die rottige cyclus (of het dal van de pil), maar stabiliteit! Normaal kan ik best een controlfreak en een stresskip zijn, maar eenmaal zwanger maak ik me totaal niet meer druk om al die kleine irrelevante dingen. Ik ben gewoon heerlijk mellow!☺️

2 maanden geleden

Reactie op Kwartje93

Misschien een vreemde/zeldzame, maar ik ben mentaal het meest stabiel als i ...
Wat grappig, dit heb ik grotendeels ook, al is het in het derde trimester wel iets minder geworden helaas. Ik kijk alweer op tegen de moodswings straks, laat mij maar lekker zwanger zijn

2 maanden geleden

Dit jaar geen feestdagen moeten werken. Lekker kerst en oud & nieuw vrij! 😊

2 maanden geleden

Ik kan schaamteloos blijven zitten na het eten/als vrienden over de vloer zijn/met opruimen 🤣

2 maanden geleden

Als er ergens nog maar 1 stoel is het plekje krijgen, lieve vrienden en familie die dingen voor je gaan halen ‘blijf jij maar zitten’ of die dingen voor je oprapen haha. Verder doe ik vrijwel alles gewoon nog 😂🙈. Dit weekend hadden we een hele drukke dag gehad en toen we even in ons hotel waren viel ik in slaap (ik heb eigenlijk mijn hele zwangerschap nog geen dutjes gedaan) en na een uur pas weer wakker. Mijn vriend is heel lief ook op bed blijven liggen om me niet wakker te maken 😆 en zei daarna ja logisch toch dat je even een dutje nodig had! Gewoon het feit dat het allemaal heel logisch en normaal wordt gevonden is wel lekker 😁. Oh ja ook in de baby winkel.. ik was even gaan zitten omdat ik moe was en last van m’n rug kreeg. Kwam meteen een personeelslid vragen of ik even aan het uitrusten was of dat ze wat voor me moest halen van water of iets te eten. Mega lief! Gewoon echt veel sneller attente mensen om je heen.

2 maanden geleden

Oeh ik hoef helemaal niks meer in het huishouden te doen😂

2 maanden geleden

Ik hoef maar haar nog maar 2x per week te wassen omdat het nooit meer vet wordt 😁

2 maanden geleden

Ik hoef mn buik niet meer in te houden 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik hoef maar haar nog maar 2x per week te wassen omdat het nooit meer vet w ...
Jaa! Dit! Het was mij ook al opgevallen.. 😃

2 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik hoef maar haar nog maar 2x per week te wassen omdat het nooit meer vet w ...
Jaaa hier hetzelfde! Vorige zwangerschap helemaal niet gehad maar nu gelukkig wel.

2 maanden geleden

Langer genieten van je dag door 's nachts wakker te zijn 😉

2 maanden geleden

Mensen lachen ineens heel vriendelijk naar me als ze mij voorbij zien waggelen🫠

2 maanden geleden

Gebruik kunnen maken van de invalide toilet(gewone rij te lang) zonder dat iemand daar wat van vind 😂