54 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op fem93x
Dit jaar geen feestdagen moeten werken. Lekker kerst en oud & nieuw vri ...
Dit! En ook dat ik er niks mee te maken heb, dat ze het rooster niet rond krijgen. Vorig jaar was dit heel vervelend, vooral omdat ik een aantal jaar geleden met kerst mijn moeder ben verloren en dit al een beladen tijd is voor mijn familie.
2 maanden geleden
We wonen nog niet zo lang in ons klein dorp en zijn van een eindje weg verhuisd naar hier. Dus we kennen hier vrijwel niemand behalve 1 goed bevriend koppel en onze buren. Niemand sprak ons echt aan. Tot nu 😅 iedereen wil wel een praatje maken over wanneer de baby komt… een baby op komst doet wonderen voor inburgering 🤣
2 maanden geleden
Mijn huid, vooral kaaklijn en nek, is zoveeeeeel beter! Geen mee-eters of puistjes meer sinds ik zwanger ben 😊
2 maanden geleden
Reactie op mssinga
Dit inderdaad! Ik heb ook endometriose en de buikpijn + pijnlijke wc bezoek ...
Gelukkig duurt het vaak even voor de endometriose weer zijn kop opsteekt. Tenminste zo was het bij mij. Maar direct na de bevalling is het sowieso pijnlijk, zeker als je uitgescheurd bent of ingeknipt. Een peri bottle of oude bidon is dan echt handig!
één maand geleden
Reactie op Aaker52
Massages van je partner krijgen :)
Ja deze! Haha zonder gezeur of geklaag ❤️❤️
één maand geleden
Geen verplichtingen met sinterklaas en kerst! Een goed excuus om weg te gaan bij je leuke schoonfamilie….