54 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op 71124

Gebruik kunnen maken van de invalide toilet(gewone rij te lang) zonder dat ...
Dat deed ik sowieso al, ook het herentoilet..

2 maanden geleden

Reactie op fem93x

Dit jaar geen feestdagen moeten werken. Lekker kerst en oud & nieuw vri ...
Dit! En ook dat ik er niks mee te maken heb, dat ze het rooster niet rond krijgen. Vorig jaar was dit heel vervelend, vooral omdat ik een aantal jaar geleden met kerst mijn moeder ben verloren en dit al een beladen tijd is voor mijn familie.

2 maanden geleden

We wonen nog niet zo lang in ons klein dorp en zijn van een eindje weg verhuisd naar hier. Dus we kennen hier vrijwel niemand behalve 1 goed bevriend koppel en onze buren. Niemand sprak ons echt aan. Tot nu 😅 iedereen wil wel een praatje maken over wanneer de baby komt… een baby op komst doet wonderen voor inburgering 🤣

2 maanden geleden

Mijn huid, vooral kaaklijn en nek, is zoveeeeeel beter! Geen mee-eters of puistjes meer sinds ik zwanger ben 😊

2 maanden geleden

Reactie op mssinga

Dit inderdaad! Ik heb ook endometriose en de buikpijn + pijnlijke wc bezoek ...
Gelukkig duurt het vaak even voor de endometriose weer zijn kop opsteekt. Tenminste zo was het bij mij. Maar direct na de bevalling is het sowieso pijnlijk, zeker als je uitgescheurd bent of ingeknipt. Een peri bottle of oude bidon is dan echt handig!

2 maanden geleden

Mijn haar groeit voller en eindelijk langer! Morgen ga ik het doneren (wilde dit al heel lang eens doen, maar m'n haar groeide steeds niet lang genoeg...)

één maand geleden

Geen migraine aanval meer gehad sinds het begin van mijn zwangerschap. Echt heerlijk om “normaal” te kunnen functioneren

één maand geleden

Reactie op Kwartje93

Misschien een vreemde/zeldzame, maar ik ben mentaal het meest stabiel als i ...
Herkenbaar!

één maand geleden

Heb geen haar groei meer op mijn benen sinds zwangerschap 🤷🏽‍♀️ scheelt weer

één maand geleden

Reactie op Kwartje93

Misschien een vreemde/zeldzame, maar ik ben mentaal het meest stabiel als i ...
Herkenbaar en heerlijk! Ik kan ook veel beter "nee" zeggen en prioriteiten stellen

één maand geleden

Reactie op MrsFox

Herkenbaar en heerlijk! Ik kan ook veel beter "nee" zeggen en prioriteiten ...
Ha ik ook! Vooral omdat ik het niet voor mezelf doe maar voor de kleine😂

één maand geleden

Massages van je partner krijgen :)

één maand geleden

Reactie op Aaker52

Massages van je partner krijgen :)
Ja deze! Haha zonder gezeur of geklaag ❤️❤️

één maand geleden

Geen verplichtingen met sinterklaas en kerst! Een goed excuus om weg te gaan bij je leuke schoonfamilie….