80 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb al een zoon. Toen heel erg sterk het gevoel gehad zwanger te zijn van een dochter, maar zat compleet verkeerd. Nu weet ik 100% zeker dat het weer een jongetje wordt. Maar vertrouw m’n gevoel niet meer zo 😂😂

6 maanden geleden

Reactie op Moeke21

Voorgevoel is een meisje. Stiekem hoop ik zo op een jongen. We hebben 2 jon ...
Ik heb exact het zelfde.. Mama's prinsesje tussen de jongens. Ik heb ook 2 jongens en meisjes van 14 maanden Wanneer ga je een geslachts echo doen? Mits je dat doet.

6 maanden geleden

Reactie op Wayomi

Ik heb exact het zelfde.. Mama's prinsesje tussen de jongens. Ik heb ook 2 ...
*meisje

6 maanden geleden

Reactie op Wayomi

Ik heb exact het zelfde.. Mama's prinsesje tussen de jongens. Ik heb ook 2 ...
We gaan voor het eerst geen geslachts echo doen dus extra spannend. M’n dochter is echt een mama’s meisjes , hele dag knuffelen en kusjes en bij me willen zijn, dus ik zeg af en toe wel eens als ik een meisjes baby heb dan heb ik 2 vriendinnen. Ze zegt dan doodleuk; Doe dan maar een jongen ( 3 jaar ) 😂. Maar als ik vraag wat wil je dat de baby is dan zegt ze een meisje want dan heb ik een vriendin.

6 maanden geleden

Reactie op Moeke21

We gaan voor het eerst geen geslachts echo doen dus extra spannend. M’n d ...
Wat leuk nu een verassing...knap hoor.

6 maanden geleden

Met mij dochter had ik geen voorgevoel of voorkeur. Nu denk ik aan een jongen, maar of dit gevoel klopt geen idee. Allebei is prima 🩵🩷 nog even en we weten het... wij zijn te nieuwgierig en hebben een extra pretecho gepland. 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Zonnebloem2020

Droomde een paar dagen geleden dat iemand me vroeg of mijn zoon zo heette ...
Oh wat grappig. Dat had ik bij mijn dochter ook, een droom over roze muisjes in dit geval, en dat klopte. Terwijl iedereen overtuigd was van een jongen omdat ik 0 klachten had en ze dachten dat aan de vorm van m’n buik te zien. Surprise 😂 Ben benieuwd of het bij jou ook klopt en ook wel of ik nu weer zo’n droom ga krijgen!

6 maanden geleden

Voorgevoel is een meisje, net als iedereen die het al weet. Maar ons maakt het niet zo heel veel uit..

6 maanden geleden

Ons gevoel is een meisje (we hebben een zoontje) mij maakt het niet uit meisje of jongen. Mijn schoonmoeder heeft zelf 3 zoons en nu 2 kleinzoons dus ik denk dat die wel erg blij zou zijn met een meisje in de fam 🙈🤗

6 maanden geleden

Denk een jongen maar zou een meisje erg leuk vinden

6 maanden geleden

Hoe snel kregen jullie dit voorgevoel? Ik zit nu op bijna 9 weken en ik heb 1x gedroomd over een meisje en verder niks. Ik heb nog weinig gevoel, vooral omdat het echt een wonder is. 1 week na positieve test is ons verteld dat de zwangerschap voor 97% slecht zou eindigen. Dus genieten heb ik sinds het begin niet gekund ..

6 maanden geleden

Reactie op Nov2024👶🏼

Hoe snel kregen jullie dit voorgevoel? Ik zit nu op bijna 9 weken en ik h ...
Jeetje wat naar om te horen, ik hoop dat het allemaal positief uitpakt voor jullie. Ik had het gevoel vanaf dat ik mijn positieve test had.

6 maanden geleden

In een eerdere reactie schreef ik dat ik een jongen in een droom zag en me afvroeg of het misschien een jongetje zou zijn. Nu gedroomd dat ik kleren voor een jongetje gekocht had en ze ging omruilen omdat het toch een meisje zou zijn. 😂 Ik ben benieuwd!

6 maanden geleden

Mijn gevoel zei eerst een jongen, totdat ik droomde over een meisje. Toen was ik overtuigd een meisje te krijgen en bij de echo bleek het ook een meisje te zijn 💕. Ik had geen voorkeur voor wat betreft het geslacht.

6 maanden geleden

Reactie op Lindebloesem

In een eerdere reactie schreef ik dat ik een jongen in een droom zag en me ...
Jouw dromen maken het wel heel spannend 😅

6 maanden geleden

Ik heb al heel de tijd een sterk voorgevoel dat het een meisje is. Ik droom ook af en toe over een dochter. Maar de echo liet toch wel een duidelijke jongens nub zien. 😅 Ben heel benieuwd.. ons zoontje had met 12+3 een meisjes nub en dit bleek dus niet te kloppen. Dinsdag weten we normaal het geslacht! Hier totaal geen voorkeur trouwens. Heb mezelf altijd als jongensmama gezien, maar een meisje zou ik nu ook wel leuk vinden.

6 maanden geleden

Reactie op Eva F

Ik heb al heel de tijd een sterk voorgevoel dat het een meisje is. Ik droom ...
Ik heb inderdaad op verschillende topics gelezen dat nub niet altijd betrouwbaar is. Bij ons klopte die wel. (Misschien toeval haha). Bij 15 weken geslacht echo gehad en toch inderdaad een meisje

6 maanden geleden

We hebben al 1 zoontje en heb het gevoel dat dit ook een jongentje zal zijn. Heb geen voorkeur eigenlijk. In beiden kanten van onze families hebben we alleen maar nichtjes en onze broers/zussen zijn allemaal nu wel klaar met kinderen krijgen, dus daarin zou ik het voor zoontje wel leuk vinden als er nog een jongentje bij komt😂 Maar ik zou het ook wel leuk vinden om een meisje in het gezin erbij te hebben. Dus.. aanstaande vrijdag hebben we de geslachtsecho en dan zullen we het wel zien😂