12 Reacties

één maand geleden

Geen herkenning. Maar als je twijfelt en je voelt je anders dan gisteren; gewoon even bellen! Liever nu (onder kantoortijd), dan dat het vanavond nog erger wordt en jij je nog meer bezwaard voelt om te bellen.

één maand geleden

Reactie op Smos

Geen herkenning. Maar als je twijfelt en je voelt je anders dan gisteren; g ...
Hier ben ik het mee eens!

één maand geleden

Bij mijn eerste kindje was een week voor de bevalling mijn bloeddruk ook wat hoger. Kan een teken zijn dat het niet al te lang meer duurt. Al is het maar voor wat geruststelling, inderdaad laagdrempelig even VK bellen ☺️

één maand geleden

Zou even bellen voor de zekerheid. Ik heb wel gehad dat het naar mijn rug ging, maar het trok uiteindelijk weer weg. Als het blijft aanhouden zou ik maar gewoon bellen, beter te vaak bellen dan te laat.

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je?

één maand geleden

Hee toevallig zit ik precies in hetzelfde schuitje! Ook zo nu en dan best intense voorweeen en ineens een hogere bloeddruk (ook 35 weken). Ik zou gewoon contact opnemen met je verloskundige, daar zijn ze voor! Bij mij kwamen ze achter de hoge bloeddruk tijdens een controle en hebben me gelijk doorverwezen naar het ziekenhuis voor extra testen. Nog niets ernstigs uit gebleken, maar wel reden om extra te monitoren. Merk dat het voor een stukje rust zorgt dat ik zo in de gaten wordt gehouden.

één maand geleden

Even een update, mijn voorweeen houden nu al 1,5 nonstop aan. Ik vond het nu wel tijd om de verloskundige te bellen, mijn baarmoedermond is verweekt en verkort dus ik zit in de 1e fase van de bevalling. Ik ben 35+4 en moet nu totale rust houden.. ze gaan het niet tegenhouden maar het is wel iets te vroeg dus hopen dat hij nog even blijft zitten🙏🏽

één maand geleden

Reactie op daniquevdwouw

Even een update, mijn voorweeen houden nu al 1,5 nonstop aan. Ik vond het n ...
Heel veel succes en het komt wanneer het komt. Heb vertrouwen in je lijf en je kindje ❤️

één maand geleden

Succes en sterkte, hopelijk blijft de uk nog even zitten en kan je ook gewoon nog slapen. Komt goed, spannend!💕 Bij twijfel altijd bellen naar je verlos vanaf nu!

één maand geleden

Wat spannend, heel veel succes! 💕

één maand geleden

Heel veel succes!!😊

één maand geleden

Dankjewel dames!! 🩷