8 Reacties
11 dagen geleden
Ik merkte wel verschil tussen voorweeën en echte weeën. Althans dat dacht ik. Maandag de hele tijd regelmatige en heftige weeën gehad die nul effect hadden op m'n ontsluiting. Ze stopten dus ook weer en pas twee dagen later kwam het echt goed op gang.
Vond voorweeën meer op menstruatiekrampen lijken en echte weeën kan ik niet zo goed beschrijven. Maargoed m'n weeën van maandag voelde als echte weeën 😅
Nog even volhouden 🤞🏼
11 dagen geleden
Ik heb het idee dat ik twee verschillende soorten voorweeën heb gehad. Heb nu al bijna twee weken regelmatig menstruatie achtige krampen met soms wat harde buiken.
Maar een paar dagen terug was het wat extremer? Deed nog steeds niet echt pijn maar moest er wel even de tijd voor nemen om ze aan de kant te zetten. Mijn buik krampte steeds samen en dit straalde ook door naar mijn schaamstreek en bovenbenen. Ze kwamen op een gegeven moment ook erg frequent (kwamen om de vier minuten en duurden ongeveer een minuut). Ik kon er nog doorheen slapen dus dat heb ik ook gedaan, maar toen ik een paar uur later wakker werd waren ze ook weg.
Heb het idee dat die laatste meer in de buurt komen van echte weeën, maar aan de andere kant heb ik ook echt geen idee 😂
11 dagen geleden
Ben ook 40+5 en heb best flink pijnlijke krampen deze avond, maar geen idee of het echt weeën zijn 😅 wel vervelend iig.
11 dagen geleden
Hier 39.3 en ook echt dagelijks en in de nacht last van voorweeën. Ze kunnen best pijn doen, alleen is er gewoon te weinig regelmaat en zakken ze richting de ochtend weg… zo frustrerend. Het wil bij mij niet doorzetten. Toch elke keer teleurgesteld.. we wachten maar weer af 😅
11 dagen geleden
Bij mij eerste kindje heb ik geen last van harde buiken of voorweeën gehad. Toen begon het eigenlijk gelijk met regelmatige weeën (wel nog dik 15 minuten ertussen en uiteindelijk nog redelijke lange latente fase).
Deze tweede zwangerschap heb ik sowieso al een hele tijd regelmatig last van harde buiken en sinds een dag of 3 zou ik ze als voorweeën bestempelen, met name in de avond en nacht.. Maandag op dinsdag nacht namen ze toe in frequentie én intensiteit, maar nog niet in duur... dus ik dacht: let's go! Maar richting de ochtend weer volledig weggezakt en nu heb ik al bijna 24u voor m'n gevoel een harde buik met af en toe wat menstruatie-achtige kramp.. en lijkt het ook alsof ik er spierpijn van heb in m'n buik. 😅
Ik vind het zo'n mindfuck.. dat je lichaam je voor de gek lijkt te houden en het dan toch niet doorzet 😅
11 dagen geleden
Reactie op sabbie97
Ik heb dus last gehad van voorweeen. Dit kun je een beetje vergelijken met ...
Ja precies dit! Ik had er de vorige keer veel last van (dacht tot 2 keer toe echt te gaan bevallen maar toen stopte het weer, zelfs de VK was verbaasd dat het niet doorzette). En nu al weer een tijdje voorweeën, maar dat zijn meer krampen zoals van je menstruatie. Toen het de vorige keer overging naar echte weeën voelde ik meteen het verschil, dus als het zover is dan weet je dat echt meteen
11 dagen geleden
Reactie op ilse240024
Ik heb het idee dat ik twee verschillende soorten voorweeën heb gehad. Heb ...
Die laatste heb ik ook gehad, houden een uur aan op en af. Bij mij zijn dit wss indalingsweeen geweest.