8 Reacties
6 maanden geleden
Heel herkenbaar! Heb het al vanaf week 13 en ben nu bijna 16 weken. Het komt en het gaat ene keer erger dan de andere keer. Mijn baarmoeder ligt ook nog is naar achter gekanteld dus moet het nog harder werken en trekken. Het is inderdaad bandenpijn en de groei van je baarmoeder die je voelt. Heb precies hetzelfde. Verloskundige gaf aan dat her bij de ene erger is dan bij de ander, sommige hebben er helemaal geen last van of pas later en andere al heel vroeg in de zwangerschap
6 maanden geleden
Even een update, volgens mijn verloskundige is dit uiteraard gewoon bandenpijn. Het kan bij sommige mensen bij plotselinge bewegingen ineens erin schieten, het gevoel dat iets van binnenuit trekt en loslaat. Niks om je zorgen om te maken. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit niet dus niet iedereen heeft hier last van. Allemaal bedankt voor jullie reacties!
6 maanden geleden
Reactie op naomley
Heel herkenbaar! Heb het al vanaf week 13 en ben nu bijna 16 weken. Het kom ...
Je had gelijk. Mijn verloskundige bevestigde gisteren uiteraard dat het gewoon bandenpijn is dat optreed bij plotselinge bewegingen. Blijkbaar groeit mijn baarmoeder net iets anders dan bij de eerste zwangerschap 😅
6 maanden geleden
Reactie op Reese
Je had gelijk. Mijn verloskundige bevestigde gisteren uiteraard dat het gew ...
Altijd even fijn om een bevestiging te hebben eh van de verloskundige hihi. Ik maakte me namelijk ook druk van wat het kon zijn, maar wij zijn helaas de gelukkige die dit al vroeg in de zwangerschap ervaren🙈🙈