4 Reacties

20 uur geleden

Ik heb dit ook gehad bij m'n vorige kindje en heb toen gekozen om haar bij ons in bed te laten slapen zodat ik het gelijk zou merken als er wat was. Misschien niet de beste oplossing maar dat was het toen voor ons wel. Zodra ze wat ouder werd sliep ze bij ons in een zijligkussen zodat de spuug niet in haar keel bleef maar makkelijker eruit kon komen.

20 uur geleden

Wij hebben dit gehad hij ons eerste kindje. Ook paar keer precies zo gevonden. Dood eng Hij bleek dus reflux te hebben ik gaf een half schepje johannesbroodpitmeel. Als je flesvoeding geeft doe je dit bij je flesvoeding in. Ik gaf in mij geval borstvoeding dus ik maakte een papje vooraf en gaf dit of ik kolfde klein beetje melk en deed het daar in en daarna aan de borst. Co sleep, op reflux stand. Na de voeding goed boeren en minstens 30 min recht op.

18 uur geleden

Slaapt ze op haar rug? Je hebt van die zijslaap kussentjes voor baby's waar je ze in kan leggen, dat kan misschien al helpen dat de spuug er bij haar makkelijker uit kan?

één uur geleden

Reactie op Fleurmii

Slaapt ze op haar rug? Je hebt van die zijslaap kussentjes voor baby's waar ...
Nee ze slaapt op haar zij en als ze dus weer zich verslikt gaat ze juist op haar achterhoofd liggen. Dat maakt het wel lastig