Mijn dochtertje is nu 3 week en we hebben nu al een paar keer gehad dat ze bijna stikt in melk wat weer omhoog komt.
De eerste nacht zag ik haar in haar cosleeper liggen met de ogen open en ik wou het licht uitdoen omdat ik dacht dat ze gewoon lekker wakker was. Maar mn gevoel zei gelukkig anders en bleek dus dat ze geen adem kreeg en ze liep al helemaal blauw aan:( gelukkig bleef mn vriend kalm en legde hij haar gauw op zn arm en wreef over haar rug en toen kwam het eruit. Dit hebben we nu al weer een aantal keer weer gehad en vanacht ook weer. Lag gewoon te slapen en ineens weer wat vreselijke geluid en die angstige ogen die me aankeken. Weer hetzelfde gedaan en gelukkig kwam het eruit met even flink krijsen.
Het is gewoon elke keer weer zo schrikken en ben gewoon zo bang dat het een keer wel echt mis is:( zie ook steeds die angstige ogen voor me..
Ik heb mijn kraamverzorgster nog gevraagd en die zei dat ze in haar carrière van 17 jaar nog nooit had meegemaakt dat een baby stikt op deze manier dus dat is ergens gerust stellend maar het zit me toch steeds niet lekker. Wat als we wel een keer te laat wakker worden? :( Ken dit ook niet van onze eerste dochter,die spuugde bijna nooit. Zijn er meer die dit meemaken met hun baby en wat doe je dan?