17 Reacties
één maand geleden
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook vocht verlies, ongeveer 1,5 week. Na een tweede controle in het ziekenhuis bleek het vruchtwater te zijn en mocht ik niet naar huis zonder baby, dus werd ik ingeleid🥲. Ik was 38+3. Nu heb ik weer vocht verlies en konden ze het bij de verloskundige checken, het is geen vruchtwater, maar urineverlies of hele waterige afscheiding zijn
één maand geleden
Ik heb de laatste week ook heel nattige afscheiding. In het ziekenhuis (ik ben toch medisch) is het gecontroleerd en het was geen vruchtwater.
één maand geleden
Had dit bij de eerste! Met een dag begonnen daarna spontaan de weeën. Er zat blijkbaar ergens een heel klein scheurtje in de vliezen. De verloskundige kon met een teststrip die verkleurde heel eenvoudig checken dat het om vruchtwater ging. Bevalling werd hierdoor wel medisch overigens.
Zou dus contact opnemen met je verloskundige want langdurig gebroken vliezen = risico op infectie.
12 dagen geleden
Ik denk dat gisteravond mijn vliezen zijn gebroken, heb dit kunnen opvangen in een boterham zakje. Het is wittig, beetje licht melk achtig. Verder was m’n broek/onderbroek ook nog nat. Voordat dit gebeurde had ik al een paar uur het gevoel dat ik kleine beetjes aan het verliezen was..
12 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Toen ik het zo omschreef aan de verloskundige zei ze wel dat het waarschijn ...
Heel goed, altijd bellen bij twijfel❤️
Ik heb zelf perongeluk ruim een week met een scheur in de vruchtzak gelopen. 3x natte onderbroek gehad.. maar het rook niet zoet dus ik dacht urine. Totdat het scheurtje door scheurde en er meer vocht kwam.
11 dagen geleden
Ik heb ook al twee dagen lang het idee dat ik steeds druppels vocht verlies. Gister toch maar laten controleren in het ziekenhuis. Ik kon niet voldoende opvangen, dus hebben ze even snel het vruchtwater gemeten. Dit was nog meer dan voldoende. Enerzijds geruststellend en anderzijds verlies ik nog steeds kleine druppels vocht. De verloskundige in het ziekenhuis zei dat het waarschijnlijk erg waterige afscheiding is. Morgen weer controle bij de gynaecoloog, dus dan ook maar met haar bespreken.
11 dagen geleden
Reactie op Momtobe🤍
Ik denk dat gisteravond mijn vliezen zijn gebroken, heb dit kunnen opvangen ...
Heb je het laten checken?