45 Reacties
5 maanden geleden
Oh dit is zo herkenbaar hahah! Op sommige dagen vraag ik mij meer af waar ik niet om heb moeten huilen.
Alles wat ik op tv zie vind ik of mooi of zielig en moet ik dus om huilen! En als mijn man iets voor mij doet vind ik het zo lief dat ik moet huilen!
Als ik er dan achteraf over na denk moet ik zo om mezelf lachen, want het slaat nergens op 😂😂
5 maanden geleden
Vandaag 3 keer lopen huilen. Allemaal door het kijken van Chateau Meiland.
1. Het stukkie dat Maxime zwanger is en het wilt gaan filmen met een drone, waarbij Erica het stoeltje erbij moet zetten.
2. Wanneer ze een geslachtsecho krijgen
3. Toen ze het met de taart bekend gingen maken dat het een meisje werd.
Echt hou op met me... Totaal geen reden om te gaan janken.
5 maanden geleden
Laatst moest ik huilen want mijn tosti smaakte zo lekker 😂😂😂.
Verder om hele random filmpjes op tiktok.. of zielige dingen op tv. Maar soms ook gewoon uit het niks om niks 😂😂
5 maanden geleden
Begin van mijn zwangerschap heb ik kei hard moeten huilen om Vivaldi four seasons winter piano version. Maar dan ook echt hard alsof er iemand overleden was. Meerdere keren. 😅
5 maanden geleden
Laatst moest ik huilen omdat mijn verloofde per ongeluk het witte pistoletje at dat ik wilde eten.
Ik kreeg alsnog de overgebleven helft, maar bleef maar huilen ‘van de schrik’. 🥲🥲🥲
Moest ook huilen omdat ik een liedje voorstelde voor op de bruiloft en hij dat ook leuk vond 🙂.
5 maanden geleden
Reactie op Girlsmom27
Laatst moest ik huilen want mijn tosti smaakte zo lekker 😂😂😂.
Verder o ...
HAHAHAHAHAHA TOSTI
5 maanden geleden
ik moest huilen bij “If You’re Gonna Play In Texas” van Alabama, even voor jullie beeldvorming, dit is een heel vrolijk liedje, en ik zat tranen met tuiten te huilen in de auto terwijl mijn man en ik met volle borst meezongen, omdat ik het zo een leuk liedje vond. vast een heel komisch gezicht 🤭😂
5 maanden geleden
Ik moest huilen omdat mijn vriend te hard over een drempel reed😂😅 was een beetje misselijk en dat was voor mij echt te druppel, heb het zo te doen met hem soms😂
5 maanden geleden
gisteren nog, in een overvolle winkel in tokyo, omdat de lift maar niet kwam of openging en overvol was. uiteindelijk met de kinderwagen (peuter 2 jaar) + mega veel
spullen de roltrap gepakt. en toen iemand me aansprak dat ik beter de lift pakken, ging ik helemaal los incl tranen. omg.. achteraf zó overdreven. en buiten ging het nog ff 10 minuten door 🥹
5 maanden geleden
Reactie op Annesoof83
Palestina 😭
och dit sowieso, weet niet of het alleen de hormonen zijn 💔