Hoihoi,
Ik wil jullie waarschuwen. Ik denk dat er veel mensen met mij misselijk zijn in deze laatste fase van de zwangerschap. Ik dronk hierom regelmatig de cola van de aldi. Nu ben ik ONTZETTEND ziek geweest vorige week, en onwijs veel gespuugd. Nu ben ik er achter gekomen dat de cola van de aldi niet goed is geweest. Ik heb hier contact over gezocht met aldi zelf, die geven aan dat er inderdaad een smaakafwijking is maar zogenaamd zonder gevaar.
De cola proeft naar schoonmaakmiddel en zo ruikt het ook (ik dacht toen ik misselijk was dat dit kwam doordat ik zien was)
Ik heb visite cola ingeschonken en die gaven aan wat proeft dit raar, vandaar dat ik toen contact heb gezocht met de aldi.
Ik voeg een foto toe van om welke nummers het gaat. Ik hoop dat er niet meer mensen zijn die deze cola in huis hebben en onbewust opdrinken want ik weet wel degelijk zeker dat ik hier ziek van geworden ben. Aangezien de aldi dit zelf niet serieus op pakt en deelt zoals ze in 2024 wel hebben gedaan moet ik het zelf maar doen.