8 Reacties

22 dagen geleden

Heel herkenbaar.. ik lig nu ongeveer om de nacht een uurtje of twee wakker.. en dan echt klaarwakker 😅. Maar ik probeer eraan toe te geven en te ontspannen. Dan val ik vaak na een uur of anderhalf/twee toch wel weer in slaap. Maar meer tips dan dat heb ik niet 😅😅.. het helpt dat ik op basis van bekkenpijn en het slechte slapen sinds gister 50% in de ziektewet zit en dus niet meer hoef te denken aan ‘ik moet genoeg geslapen hebben voor werk’. Ik heb nogal een pittige baan met heel veel eindverantwoordelijkheid en daar zat ik ‘s nachts met name mee.. met de gedachte wat als ik morgen door slaapgebrek een verkeerde beslissing neem. Maar misschien kun je kijken of zoiets ook bij jou weggenomen kan worden? Succes! Je bent in ieder geval niet de enige 😉!

22 dagen geleden

Ja ik ook weer de laatste tijd. Midden in de nacht wakker en dan ‘s morgens vroeg weer in slaap vallen. Of juist heel vroeg wakker en dan eind van de ochtend weer doodop. Ik weet niet hoe laat jij slapen gaat, maar ik probeer de laatste dagen uit te stellen tot minimaal 12 uur. Dan red ik meestal wel tot 6 uur. Dan, als er tijd voor is ga ik rond 12 in de middag weer even een half uurtje/uurtje slapen. Dan is er toch nog ergens een patroon. Meer tips heb ik ook niet meer dus ik volg voor meer 😄

22 dagen geleden

Herkenbaar! Ik slaap iig wel wat beter met zo'n voedingskussen, als je dat niet al deed. Verder weet ik weinig goede tips 🤭

22 dagen geleden

Sinds ik zwanger ben heb ik geen enkele nacht meer doorgeslapen, ben er nu aan gewend, probeer me er niet aan te storen. Maar liever sliep ik door. Heel herkenbaar iig!

22 dagen geleden

Ik word al wekenlang elke nacht wakker. Meestal (zeg twee keer per nacht) om te plassen. Maar ook elke nacht wel één keer zonder directe reden, en dan lig ik dik een uur wakker. Ik doe nu steeds één oordopje in en luister een boek. Vlieg door de luisterboeken en ik vind het heerlijk ontspannend. Beter dan uitrekenen hoelang ik nog kan slapen tot de wekker😅 En als ik ‘s ochtends terug zoek wat ik er nog van weet, heb ik soms toch meer geslapen dan ik dacht😊

21 dagen geleden

Ik ook elke nacht wakker. Telkens ik moet draaien gaan mijn ogen mee open omdat dit super oncomfortabel is tot zelfs beetje pijnlijk toe aan mijn bekken

21 dagen geleden

Je went vast aan het ritme van snachts opstaan als de baby er is tijdens je zwangerschap xD. Maar ik kan vaak slecht inslapen, hele dag moe en dan als mijn peuter oo bed ligt trek ik weer bij en kan niet meer slapen. Maar vanaf 1.30 helemaal niet meer is wel nog erger. Ik weet het ook niet.

21 dagen geleden

Ow pff ik ben momenteel ook wakker. Ik heb nog een dochter van 5 jaar die nog steeds 3 a 4 keer per nacht naar ons toe komt (voor niks ..) en nu kan ik dus niet meer in slaap komen. En ik ben zo moeeeee!