4 Reacties
6 maanden geleden
Na de 13w echo vertellen we het de familie die we minder vaak zien en spreken. Ik denk ook dan sociale media, omdat ik echt al een dikkerd ben. Bij de eerste rond week 17 gedeeld op sociale media want ik vond het een fijn idee dat niemand verder wist die het niet aanging wat de uitgerekende weken zouden zijn. Dus elke update kwam zo'n 4 weken later zodat het rond de uitgerekende datum rustig was met berichtjes van nieuwsgierige aagjes:-)
Je moet dit echt doen zoals jullie samen willen, er is geen goed of fout! Delen kan heel fijn zijn maar het geheimpje is ook heel bijzonder
6 maanden geleden
Wij hebben het met zo'n 5 weken al verteld aan onze gezinnen + op mijn werk. En vandaag een echo gehad, 11 weken nu, en direct aan heel onze familie en onze vrienden verteld.
Bij ons eerste kindje ook zo gedaan. We willen graag ons blijdschap vertellen, maar ook met het idee mocht er nu toch nog iets met het kindje gebeuren, we wel graag de steun en begrip hopen te krijgen van onze dierbaren.
Op sociaal media zetten hebben we nog twijfel over wanneer we dat doen, dat gebruik ik zelf meer als online fotoalbum.
Maar ik denk dat dit heel persoonlijk is en jullie hierin zelf een beslissing moeten maken wat het fijnste voelt!
6 maanden geleden
Bij mijn dochter hebben we hebben we het snel aan ouders en naaste familie verteld. En op social media vanaf 12 weken. Daarna 2x zwanger geweest en verteld bij week of 8 aan vrienden/fam, maar 2x miskraam na 10/11 weken. Dus nu met 10 weken weet alleen mijn moeder het. Ik wacht nu zolang als mogelijk of zolang als het een beetje 'goed' voelt. De steun krijg je ook als mensen het nog niet weten en je verteld dat het mis is gegaan.