69 Reacties

3 maanden geleden

Bij eerste zoontje hadden we het kamertje met 20 weken al zo goed als af! Nu tweede kindje en zitten nog in een verbouwing.. en heb echt géén idee of de zolder tegen die tijd klaar is (waar wij naar toe gaan, baby krijgt onze huidige kamer.) Ik ga ervanuit de baby langere tijd geen eigen kamer zal hebben en we alles vanuit hier doen, totdat we eindelijk eens die zolder af hebben. Arm kind word nu al achtergesteld😂

3 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Welke winkels of websites shoppen jullie allemaal? Ik wil vooral even inspi ...
Wij hebben bedje en commode van de IKEA, stoel van de JYSK. En voor assesoires moet ik nog even kijken als de rest staat en klaar is.

3 maanden geleden

Reactie op IK12342024

Welke winkels of websites shoppen jullie allemaal? Ik wil vooral even inspi ...
Vind veel van Sklum leuk, H&M Home & Zara Home!

3 maanden geleden

Reactie op BabyboyL

Bij eerste zoontje hadden we het kamertje met 20 weken al zo goed als af! N ...
Gelukkig zijn wij niet de enige😂 wij moeten de zolder ook nog laten verbouwen

3 maanden geleden

Wij zitten nog 3 weken in verbouwing en gebruiken de “baby kamer” momenteel als opslag. Volgende maand ga ik langzaam beginnen.

3 maanden geleden

dit is de kamer van ons zoontje. Ik hoop weer zo iets te kunnen bestellen. Maar dan in Jungle of vormen!

3 maanden geleden

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode genoeg? Daar twijfel ik namelijk over 🫣

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Wij krijgen een jongetje.. beginnen na onze vakantie in juli aan de kamer. ...
Ik zou groen doen!! Super mooi. Vind het groen toch iets meer jonge en terra meer meisje

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Wij niet. Bij onze eerste ook niet gedaan. Commode gaat nu van zijn kamer naar de baby kamer en hij krijgt nu een kleding kast. Nog nooit nodig gehad of gemist tot 2 maanden terug ofzo. Z’n kleren worden nu wat groot voor de commode. Maar prima oplossing zo! 1 lomp ding in zo’n kamertje is meer dan genoeg!

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Hangt er denk ik vanaf hoeveel kleren je gaat kopen. De kledingkast van onze dochter hebben we vanaf het begin echt nodig gehad. Ene kant leg andere kant hang -gedeelte In de commode hadden we rompers, sokken, luiers, alle verzorgingsproducten etc. Ook die zit vol. Hier konden we echt niet zonder kast🤪

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Wij hadden een ingebouwde kledingkast in onze vorige huis (bij onze dochter). Die is echt 1,5 jaar lang een opslag geweest voor grotere maatjes en bijv een zwembandje etc. Ik vond een commode echt méér dan genoeg.

3 maanden geleden

Reactie op jessyjane1999

Ik zou groen doen!! Super mooi. Vind het groen toch iets meer jonge en terr ...
Vandaag even met Flexa app gekeken. Dan zou het ongeveer dit worden… past dit denk je, met die kleur stoel en gordijnen? 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Wij niet. Bij onze eerste ook niet gedaan. Commode gaat nu van zijn kamer n ...
Ja precies op zich heb ik er wel de ruimte voor, maar ik denk dat een commode al best genoeg is, dus dat ik de kast later neem. Igg tot november veel tijd dus misschien dat ik eerst enkel de commode neem en als het toch niet past, een kast erbij haal.

3 maanden geleden

Reactie op Baby_2324

Uhh, dit behang komt er boven. En heb het paars uit de bloemen op kleur lat ...
Leuk behang! Waar is die van?

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Ons dochtertje is nu 2 jaar en 3 maanden en we gebruiken nog steeds geen kledingkast... heb wel een losse stang opgehangen voor haar jurkjes (hangt op zo'n hoogte dat ze zelf door de jurkjes kan gaan en er één uit kan kiezen, vindt ze prachtig!) Maar luiers, rompers (of nu ze langzaam zindelijk wordt: hemdjes en onderbroekjes), broekjes, shirtjes, sokjes, maillot, hydrofiele doeken en een voorraadje verzorgingsproducten passen er prima in. We hebben een hemnes ladekast met 3 lades als commode (met één van 8 moet het dus al helemaal lukken) en we hebben zeker niet weinig kleertjes. Ik kan best eens 2 weken niet wassen en dan heeft ze nog steeds kleertjes om aan te doen, haha.

3 maanden geleden

Reactie op Lottielot

Leuk behang! Waar is die van?
Behangloods! Hebben ze in verschillende kleur tinten. Vond het daar wel erg duur moet ik zeggen.. maar ik kon nergens behang vinden wat ik minstens zo mooi vond.. dus ben overstag gegaan ondanks de prijs. En vriendlief natuurlijk achteraf pas verteld wat het geintje ons gekost heeft 😂😂

3 maanden geleden

Wij krijgen een meisje. Maar moeten eerst een vaste trap naar zolder laten aanleggen. Waar de baby komt te slapen daar slaapt mijn jongste dochter nu. Wat mijn hobby kamer is moet verhuizen naar zolder en op die kamer komt mijn jongste dochter dan te slapen. Moet dus intotaal 2 kamers klaar maken. En uit eindelijk de zolder nog. Want daar gaan mijn hobby spullen heen. Ik maak haarstrikken dus daar wil ik straks wel mee doorgaan. Qua inspiratie heb ik geen idee wat ik met beide kamers ga doen 😂.

3 maanden geleden

Reactie op kiim92

Vandaag even met Flexa app gekeken. Dan zou het ongeveer dit worden… past ...
Ja mooi! Vind het met de stoel echt prachtig. De gele gordijnen ogen een beetje fel maar dat kan ook aan de foto liggen

3 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

Wij krijgen een jongetje 💙. De kamer is zo goed als af op paar decoraties ...
Super leuk! Die giraffe hebben wij ook

3 maanden geleden

Dit is onze kamer tot nu toe. Gisteren behangen. De meubels komen 19 juli en dan gaan we verder.