69 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Lis.anne

Wij krijgen een jongetje 💙. De kamer is zo goed als af op paar decoraties ...
Waar heb je dat ronde wanddecoratie van aan de linkerkant? Heel leuk!!

3 maanden geleden

Reactie op Sjck1992

Waar heb je dat ronde wanddecoratie van aan de linkerkant? Heel leuk!!
Van de xenos! 😄

3 maanden geleden

Reactie op Jolandjee_x

Nou, bij ons moeten eerst nieuwe dakkapellen geplaatst worden. Ben dus heel ...
Welk behang is dat? Ik ben benieuwd!

3 maanden geleden

18+3 en we gaan in juli eens beginnen. Wel alles uitgezocht en idee in hoofd van kleigroene verf op alle muren en plafond. Linnen gordijnen en klamboe. Commode en kast nemen we over van mijn broer en bedje krijgen we van mijn ouders. We zijn momenteel gezegend dat we buiten de kinderwagen nog niks zelf hebben gekocht 🙈. Zo veel gekregen. Van mijn 2 vriendinnen en mijn schoonzus zoveel kleertjes dat ik pas vanaf maat 92 hoef te gaan kijken haha. We krijgen een jongetje 💙

3 maanden geleden

Vandaag hard gewerkt. Nog niet af. Wil nog een andere lamp, moeten nog sierlijsten tussen het behang en de verf, gordijnen moeten nog worden opgehangen en nog wat Deco voor aan de muur. Maar kan er nu al van genieten!

3 maanden geleden

Ik ben bijna 19 weken en binnen nu en een paar weken de babykamer verven/behangen. De meubels heb ik al. De toekomstige babykamer is nu nog mijn werkkamer en die moet nog naar zolder verhuist worden, die is nu bijna klaar.

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Ik heb wel een kledingkast erbij genomen. Toch wel fijn z'n hang gedeelte en extra opbergruimte. De commode is ook niet mega groot.

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Ik heb bij mijn jongste alleen commode gebruikt. Ze is nu 1,5 en gaat nu straks verhuizen naar een andere kamer en dan krijgt ze wel een kledingkast. Maar ook de baby krijgt straks eerst alleen commode!

3 maanden geleden

Reactie op Inayaaa20

Neemt iedereen ook echt een kledingkast erbij, of is enkel een commode geno ...
Wij hadden echt niet zonder kledingkast gekund haha! In de kledingkast alle kleding en in de commode alle verzorgingsproducten, maar ook de hydrofieldoeken én voorraad luiers. Vond het ook fijn dat we veel konden ophangen, vind ik voor het overzicht makkelijker. Nu gaan de spullen naar de baby en krijgt mijn oudste van 2 een grote kledingkast aangezien hij geen commode meer echt nodig heeft.