10 Reacties

één maand geleden

Ja vreselijk! Ik blijf met deze hitte echt zoveel mogelijk binnen. Hoe ik koel probeer te blijven: - ventilator aan - luchtige kleding van natuurlijke stoffen - ijsjes - ijswater drinken - washandje in de vriezer en zo nu en dan lichaam afdeppen

één maand geleden

Ja echt veel last van! Koude voetenbadjes en polsen onder de kraan helpt goed voor mij. En na werk pak ik meteen een lauwe douche, die ik eindig met koud water over de voeten/enkels en polsen. Merk dat de douche voor mij echt even een reset is, kan de hitte uit mn lijf en hou ik het weer even vol. Als het lukt, fietsen gaat beter dan wandelen omdat je dan in ieder geval een koud briesje heb. En ja, ik blijf ook echt uit de zon als het 25+ graden is, lekker de schaduw opzoeken

één maand geleden

Aan het tijdstip te zien hebben we synchroon naar het plafond gestaard. Werd vannacht om 04:19 wakker en daarna niet meer geslapen door de warmte. Uiteindelijk maar uit bed gegaan om in de woonkamer op de bank te gaan liggen die tenminste nog niet zo warm was als m’n matras. Vandaag komt hopelijk de hor voor onze slaapkamer binnen! 🎉 Op mijn werk was het wel te doen, veel drinken, raam open en ventilator aan. En vooral niet teveel van jezelf verwachten. Gelukkig is het komkommertijd bij ons.

één maand geleden

Ik heb gister maar meegespeeld onder de sproeier met mijn peuter 🫠😂 Ik ga echt helemaal stuk van die hitte. Maar aan de andere kant schrik van het idee dat de zomer al bijna over is😬 Al kan ik dan weer gewoon lekker jurken met leggings aan en mijn dikke benen verstoppen😂

één maand geleden

Pff ja de afgelopen 2 dagen waren geen pretje. Ik heb maandagavond met een icepack in bed gelegen omdat ik niet kon afkoelen 🤣 Daarmee uiteindelijk wel in slaap gevallen maar wist van ellende niet meer wat ik kon doen 🙈

één maand geleden

Reactie op MerelR94

Pff ja de afgelopen 2 dagen waren geen pretje. Ik heb maandagavond met een ...
😂😂 ik dacht dat ik de enige was die naar een ice pack had gegrepen uit wanhoop . Mijn man lachte mij uit, maar hey het hielp wel.

één maand geleden

Ik kan helemaal niks met die warmte 😅.. nergens zin in. Alleen maar met mijn kont voor de ventilator liggen. Heb echt 0 energie. Baal er wel van, want ik kom gewoon het huis niet uit. Soms ben ik bang dat ik altijd zo futloos blijf 😑.

één maand geleden

In zit op de camping, super warm. Gisteren halve dag met m’n voeten in een teiltje koud water gezeten. Dat hielp verrassend goed

één maand geleden

Je hebt van die coolhanddoeken bij de decathlon, zit te denken om die te bestellen. Die maak je nat, gooi je in je nek en voelen als 17 graden. Werken echt! Mijn moeder gebruikt ze in de overgang 😂 En druiven uit de vriezer vind ik top 😊

één maand geleden

Reactie op kiim92

😂😂 ik dacht dat ik de enige was die naar een ice pack had gegrepen uit wa ...
Hahah echt he! Het was top, na 3 uur van de bed naar de bank en weer terug toch in slaap gevallen met die ice pack 🤣