7 Reacties

2 maanden geleden

Ik gebruik ze nu al ruim 5 jaar en de pads die ik aan het begin heb gekocht zijn nog steeds heel erg goed. Ik heb ze zelf van het merk imse vimse. Het enige wat soms een beetje een uitdaging is de pasvorm. Ik vind ze minder geschikt voor strings, maar goed die heb ik er gewoon allemaal de deur uit gedaan. Probleem opgelost. Met andere merken heb ik echter geen ervaring.

2 maanden geleden

Ik gebruik wasbare inlegkruisjes (en maandverband en nachtverband) van Fancy Sew. Fijne pasvorm en blij mee. Geen ervaring met andere merken qua wasbare inlegkruisjes. Ze heeft ook een aangepaste vorm voor strings (en dacht boxers), maar zelf gebruik ik alleen de reguliere pasvorm.

2 maanden geleden

Inlegkruisjes geen ervaring mee (gebruik ik helemaal niet) wel wasbaar maandverband. Vind zelf de onderbroeken het fijnst, dus geen losse verbanden. Heb ze van Lotties, Mody en Swaens. Vind die van Lotties het fijnst, maar Mody hebben leukere kleuren en modellen.

2 maanden geleden

Heb hetzelfde probleem. Heb nu maar gewoon iets gekozen en hoop dat het goed is 🤭 lijkt me dat ze allemaal hetzelfde doen.

2 maanden geleden

Jaaaa ik ben fan. Ik heb wasbaar maandverband gekocht op Shein. Gebruikte het zo'n halfjaar tussen de geboorte van mijn eerste tot ik zwanger werd van de tweede. Het broeit niet en schuurt niet. Wordt keurig schoon in de was

2 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Jaaaa ik ben fan. Ik heb wasbaar maandverband gekocht op Shein. Gebruik ...
Voor nu gebruik ik menstruatie ondergoed ivm veel afscheiding

2 maanden geleden

Ik ben heel erg fan van wasbaar maandverband. Voor de wat zwaardere dagen heb ik Charlie Banana, en voor de lichtere dagen en soms als inlegkruisjes heb ik de Nora. Ik koop ze bij Kaatje Katoen. Kost behoorlijk wat, maar ze gaan echt al paar jaar mee, en zoveel comfortabeler dan dat broeierige wegwerpspul…