36 Reacties

één maand geleden

Ik had bij m'n dochter 2 bevallingsjurken gekocht maar heb uit eindelijk de hele tijd naakt in dat bed gelegen met een dekentje over me heen 🤣

één maand geleden

Ja precies... niks met misschien een hemdje ofzo😅

één maand geleden

Gewoon alleen een hempje, meer niet. (Thuis & ziekenhuis.)

één maand geleden

Ik stelde me altijd voor dat je naakt bent of met een sportbh aan zit 🤭

één maand geleden

Ik had bij mijn eerste 2 van die crop tops gekocht die je met knoopjes op kon maken, zodat we huid op huid konden doen zodra de baby geboren was. Ook in de veronderstelling, van onder moet t toch bloot zijn, laten we dan in ieder geval m'n borsten nog bedekken. Zodra m'n weeën heftiger werden alles uitgedaan en de rest van de bevalling naakt geweest 😅

één maand geleden

Achteraf gezien kan ik me niet meer herinneren hoe, maar ik lag er ook naakt bij 🤣 Ik denk dat dit ook kwam omdat ik een ruggenprik had en dan moet je zo'n hemd aan. Daarvoor trek je vooral iets aan wat het minste in de weg zit en trekt aan je lijf. Uiteindelijk eindigt je waarschijnlijk toch met ontbloot bovenlijf ivm huid op huid contact.

één maand geleden

Bij de eerste heb ik het grootste gedeelte een topje en een super charmante ziekenhuis onderbroek met mega inlegger voor het vruchtwater aangehad, uiteindelijk helemaal naakt. Niks geen speciale kleding nodig hoor. 🤗

één maand geleden

Haha nee van te voren of bij de eerste heb je nog een soort romantisch beeld maar het is idd n simpel topje en volgens mij uiteindelijk niks ( 4e baby

één maand geleden

Bij de c&a verkopen ze voedings jurkjes die fijn zijn: los en met knoopjes. Daar had ik de vorige keer gehaald en dan betaal je niet zoveel als voor een officieel bevallingsjurkje. Maar ik kan het me helemaal niet herinneren moet ik eerlijk zeggen😉

één maand geleden

Ik denk gewoon mn voedingsbh/top 😂. Mss dat ik zo'n heel groot shirt mee neem, maar lijkt mij al snel heet.

één maand geleden

Tijdens de bevalling zelf; niks 😅 Daarna vooral geleefd in voedingshempjes en soort voedingsbralette. Verder wilde ik vooral niets aan mijn lijf.

één maand geleden

Ik had bij de eerste een heerlijk oversized tshirt van mijn man aan! En zou dat zo weer doen, zat lekker los en comfortabel

één maand geleden

Nu ik jullie zo lees en foto’s terug zie denk ik ook dat ik poedelnaakt ben bevallen hahaha😬😂

één maand geleden

Eerst een comfi groot t-shirts, op een gegeven moment niks. Zonder kleren bevallen.

één maand geleden

Ik had al snel m'n shirt uit, had het zo enorm warm en ben in m'n bh bevallen..

één maand geleden

Ik had in het begin een bralette, topje en boxer aan (met groot verband ivm verliezen vruchtwater). Hierna paar uur doorgebracht in bad met enkel bralette aan. Vanaf de epidurale kreeg ik een ziekenhuisschort en hierin ben ik uiteindelijk ook bevallen. Dit weet ik allemaal vooral door foto's, op het moment zelf ben je er totaaal niet met bezig. 😄

één maand geleden

Bij mij is het na de ruggenprik zo snel gegaan dat er geen tijd meer was om om te kleden. Ik ben dus in pyjama met badjas eroverheen nog aan bevallen. Was best warm 🤣

één maand geleden

Ik droeg niks tijdens de bevalling! Heb ook heeeel veel in bad gezeten en moet zeggen dat ik me er absoluut niet mee bezig hield dat ik naakt was 😂

één maand geleden

Naakt, ik ben in bad bevallen, en mijn bevalling begon ‘s nachts met gebroken vliezen dus ik was al naakt en toen ging het allemaal zo snel. Vooraf had ik een mooie sport BH gekocht en ook nog in gedachte om mn haar enigszins foto klaar te maken, maar alles behalve 😂

één maand geleden

Ik weet het eerlijk gezegd niet eens meer. Had er van te voren uitvoerig over na gedacht, maar puntje bij paaltje interesseerde het me helemaal niks meer