36 Reacties

één maand geleden

Ik had een nachthemd en een bralette aan. Ga ik nu weer doen, prima bevallen 👍🏼

één maand geleden

Het bevallingsjurkje, zo’n fijn ding

één maand geleden

Volgens mij had ik helemaal niks aan, of zo'n ziekehuis dinkie... Wilde ook niet naakt maar toen het eenmaal aan de gang was interesseerde het me ook niet meer. Ze zien toch zo veel mensen naakt..

één maand geleden

Had zo’n fijne stretch bh zonder beugels van de HEMA en een lekkere grote oversized oma onderbroek. Onderbroek weinig aangehad door het in bad gaan.

één maand geleden

Niet gepland, maar had deze aan tijdens de bevalling en dat beviel (woordgrapje hahaha 😅) eigenlijk heel goed. Je kunt de bovenkant helemaal naar beneden klappen voor lekker huid op huid contact als je kindje er is en van onderen is ook alles 'vrij'. Erna ook nog veel aan gehad met voeden 's nachts. https://www.bonprix.nl/product/voedings-nachthemd-met-katoen-zwart-gedessineerd-904928/?shop=4034

één maand geleden

Bij mij begon het met gebroken vliezen, moest meteen naar het ziekenhuis ivm meconiumhoudend (=poep) in het vruchtwater. Toen dus nog een shirt en joggingbroek aan. Na een tijdje weeën wegpuffen ging ik onder de douche verder, dus uitgekleed, en ben ik uiteindelijk in mijn nakie bevallen. Prima hoor want ik had het zo heet, zweette me kapot, waarschijnlijk door het warme douchewater in combinatie met inspanning 😉 Kan het me dus ook niet voorstellen dat ik nu hetzelfde shirt oid aan zou houden na de bevalling, alles onder zweet en ander lichaamsvocht, daar ga ik niet in slapen/chillen daarna 😉

één maand geleden

Toen ik weeen opving voornamelijk in een badjas. In bad en tijdens het persen thuis niks. Uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen in een random shirt wat de kraamzorg uit m’n kast gepakt had 😜

één maand geleden

Ik heb enkel in een hemdje gelegen en hele dikke sokken, had non stop koude voeten 😂😂

één maand geleden

Ik had bij mn 1e een XXL nachthemd van de Zeeman aan, gewoon basic 😊

één maand geleden

Bij m’n eerste bevalling een hele mooie outfit gekocht, zo’n speciaal bevaljurkje. Uiteindelijk bevallen in een hempje van de Zeeman en kerstsokken aan.. (het was sept🤣) Dit keer wordt het dus gwn iets simpels!

één maand geleden

Reactie op Maissahb

Ik weet het eerlijk gezegd niet eens meer. Had er van te voren uitvoerig ov ...
Hahaha dat heb ik dus ook. Ik weet het niet eens meer. Op de foto’s zie ik alleen een laken dus ik denk gewoon naakt😂 En ik uuuuuren gezocht naar jurkjes en ook meegenomen😂 Ach, alles loopt anders dan je van te voren hebt bedacht bij een bevalling :)

één maand geleden

Ik had bij beide bevallingen gewoon een hempje aan. Inverband met de weeën had ik elke keer gewoon wat comfortables aan en dat was toevallig elke keer een hemd en een joggingbroek 😂

één maand geleden

Volgens mij bij allebei niks. Alleen sokken?

één maand geleden

Reactie op Wenteleefje

Ik denk gewoon mn voedingsbh/top 😂. Mss dat ik zo'n heel groot shirt mee n ...
Ik had het juist continu koud door de hormonen ofzo. Had een groot oud wijd shirt maat XXL aan en een deken om telkens

één maand geleden

Tijdens mijn 1e bevalling droeg ik z’n oversized tshirt. Denk dat ik nu ook zoiets aan doe, uiteindelijk zit niets comfy en had ik het gevoel dat ik alles uit wou trekken.

één maand geleden

Tijdens mijn eerste bevalling zo’n t shirt jurk. En bij de tweede naakt. Ik had het zo enorm warm. En alles zat niet lekker aan mijn lijf. Ben toen ook met alleen een badjas aan en op sokken in de auto gegaan naar het ziekenhuis 😂😂😂. Het boeide mij allemaal niks op dat moment.