30 Reacties

één maand geleden

Thanks allemaaaal 🥰

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

Als nuchtere tukker: Wat toiletspullen. Mijn haar al vast gedaan voor tijde ...
Haha bedankt! Namens een nuchtere Achterhoeker!

één maand geleden

Reactie op desmaxpom

Wij moesten toen 3 dagen blijven en ik heb de helft niet gebruikt, de ander ...
Haren wassen?? 😳 Ik weet nog dat ik super gammel onder die douche stond met de deur open zodat ze mij konden opvangen als ik omviel. Haha, wij hadden een iets andere douche ervaring denk ik, het voelde niet echt weldadig spa-achtig 😂 Een tip: Dextro. Mijn hebben ze suikerwater gevoerd toen tegen flauwheid.

één maand geleden

Reactie op lianne1985

Haren wassen?? 😳 Ik weet nog dat ik super gammel onder die douche stond me ...
Oh nou ik wilde écht m’n haren wassen. Ik voelde me zó vies. De verpleegkundige heeft me daar bij geholpen. Ik zitten op de kruk, zij mijn haren wassen. Heb er voor deze keer ook een borstel en föhn in zitten, want ze wassen het erg grondig😂😂😂

één maand geleden

Reactie op 1-Willeke

Als nuchtere tukker: Wat toiletspullen. Mijn haar al vast gedaan voor tijde ...
Hier moet je denk ik wel mee opletten qua waar je dan bevalt! Ik ben in de randstad bevalllen , 6 dagen er gelegen (voor de bevalling. Na de bevalling mocht ik een paar uur later naar huis), en ik kreeg niks van die spullen hoor😂 Niemand die ik ken die in hetzelfde of omliggende ziekenhuizen zijn bevallen🤭 Dus houd daar wel rekening mee😊

één maand geleden

Reactie op Baby_2324

Oh nou ik wilde écht m’n haren wassen. Ik voelde me zó vies. De verpleegkun ...
Ik sluit mij hierbij aan! Maar mijn adrenaline was zo hoog dat ik alles zelf vanaf het krukje heb gedaan, met een verpleegkundige die als een havik erbij stond😂 Heerlijk die douche!! Alleen geen energie meer voor de borstel/föhn, dus lekker met natte haren naar huis😂

één maand geleden

Ik heb onze tas toevallig gisteren ingepakt, wij wonen zelf ook maar 5 minuten van het ziekenhuis af. Sommige dingen kunnen er nog niet in, alles heb ik op een lijstje gezet, dat lijstje krijgt mijn man nog toegestuurd zodat hij de laatste spullen kan pakken 😉 Dingen die ik er nog in heb zitten; - dikke sokken - labello (hallo droge lippen na al het puffen) - kleine snacks - koptelefoon/oordopjes voor m'n muziek (we hebben alleen een loeigrote speaker, beetje overdreven) Ook heb ik 3 setjes kleding in ziplock zakjes zitten, daarop met stift geschreven wat bijvoorbeeld mijn 1e keuze is en welke maat! Zo hoeft mijn lieve man niet alles bij elkaar te zoeken en te vragen hoe of wat 😉 We hebben vooral niet super veel bij ons, er is eventueel zo bijgehaald of meegenomen indien nodig bij bijvoorbeeld langer blijven

één maand geleden

Ook nog wel een goed tipje. Bij een degelijk ziekenhuis worden de kleding van je kindje in een warmhoud kast gelegd. Bij mij vroeg de vk of mijn trui er ook bij in moest. Dat is hemels na de bevalling zon warme trui. Mochten ze er niet na vragen kun je dat altijd zelf doen👍🏻

één maand geleden

Pfoe wat een lijstjes. Ik krijg altijd een beetje paniek als ze zo lang zijn 🤭 zag laatst ook eentje online en die was nog langer.. Ik denk dat ik met een comfy outfit ga, babykleertjes, wat labello, toiletspullen en de cordring. Misschien dat ik me nog bedenk en er nog meer in gooi later 🤭