107 Reacties
één maand geleden
Sushi!!!! Heb een geplande keizersnede en wil daarna een hele schaal sushi😍
één maand geleden
Een pistoletje filet américaine, biefstuk puntjes, carpacio en een heeeeeeerlijke zoete witte wijn🥰🥰
één maand geleden
Ook hier sushi! Mijn vriend gaat het direct halen/laten bezorgen als het tijdstip dat toelaat 😂. Verder carpaccio, medium rare biefstuk en zachtgekookte eitjes 😍. Maar verder ook dingen die ik vanwege de zwangerschapsdiabetes nu niet neem, dus lekker een gebakje, snoepjes, een oliebol, chocolademelk drinken, dat soort dingen 😂!
één maand geleden
Reactie op Jet/
Ook hier sushi! Mijn vriend gaat het direct halen/laten bezorgen als het ti ...
Die zwangerschaps diabetes heb ik idd ook. Misschien daarom wel de chocolade melk met malibu en slagroom echt nog nooit gegeven om zoiets. Heb ook geen idee waar het weg komt. 🤣
één maand geleden
Reactie op Miloutje
Die zwangerschaps diabetes heb ik idd ook. Misschien daarom wel de chocolad ...
Jaa dat zou heel goed kunnen natuurlijk! Ik merk dat ik het de hele zwangerschap prima trok en nu sinds een week of 3 echt mega veel zoete cravings heb waar ik dan dus niet echt aan toe geef, waardoor ik er alleen maar meer zin in krijg 😅.. er zitten dus in de bevalkoffer al pakjes chocolademelk, bounty’s en een zak red band snoep 😂. Mijn vriend zei ik haal het gewoon gelijk voor je en ik dacht alleen maar ‘geen ziekenhuiswinkel die open is als ik midden in de nacht beval, dus ik neem het mee 😂’
één maand geleden
Fuet worst 😍 een bakje gaat zeker mee naar het ziekenhuis. Ik heb het zovaak gezegd dat ik het zie gebeuren dat alle vrienden met bakjes fuet worst aankomen na de bevalling 😂