107 Reacties

één maand geleden

Filet American, Carpaccio en gerookte zalm 🤤 En wijn! 🥂 Maar vooral nergens meer over na hoeven denken, heerlijk!

één maand geleden

Reactie op sterre1996

Broodje Carpaccio van Broodje Ben! 😍
Dat roep ik ook al maanden😂 zo veel zin in! Laatst een keer de carpaccio vervangen door oude kaas. Eerlijk, dat was een goede vervanger.

één maand geleden

Carpaccio, filet American en een heerlijke medium rare gebakken biefstuk 🤭

één maand geleden

Carpaccio x10🤤

één maand geleden

Na de bevalling loopt m’n vriend gelijk om een broodje martino 🤭 (is iets typisch Belgisch denk ik?) zooooo’n zin in prepare! En als we thuis zijn van het ziekenhuis wil ik gelijk m’n favo ontbijtje: stukje stokbrood met gerookte zalm en een zachtgekookt eitje 🤤

één maand geleden

Oh man.. je wilt niet weten hoe erg ik hier naar uit kijk 🤤 - pasta carbonara - (broodje) carpaccio - Gedroogde hammen - (truffel)salami - biefstuk - broodje filet american - broodje tonijnsalade - half zachte eitjes Ik ben afgelopen zomer naar Italië op vakantie geweest.. dit was echt 1 grote teleurstelling want ook vele kazen zoals mozzarella en burrata zijn daar ook rauw. Ik vond het echt vreselijk, want echt alles wat ik lekker vond was een no-go. Dat doen we niet nogmaals zwanger 🥴

één maand geleden

Carpaccio, biefstuk en serranoham 🥰 Tournedos ligt al op me te wachten in de vriezer 😊

één maand geleden

Reactie op Nurse541

Oh man.. je wilt niet weten hoe erg ik hier naar uit kijk 🤤 - pasta carbon ...
Dat is inderdaad balen ja. Mijn partner wou laatst uit eten naar de Italiaan. Na 1 blik op de kaart zei ik ook dat gebeurd niet. Kon alleen bruschetta eten en wat kipfilet met champignons saus of pizza. 🙈 Snap je teleurstelling dus helemaal.

één maand geleden

Een heerlijk wit pistoletje filet American met uitjes en beetje peper en zout🤤

één maand geleden

Ik kijk uit naar de Sushi en heel slecht toch ook misschien wel een paar slokken port. Al is dat met de borstvoeding die ik graag zou willen geven helemaal niet handig😅

één maand geleden

Carpaccio, biefstuk en een glaasje rode wijn 😍 Tijdens mijn zwangerschap wel geregeld kip sushi gegeten, waardoor ik nog niet perse echt verlang naar sushi, maar ook sushi met vis gaat er na de bevalling zeker snel komen

één maand geleden

Niet per se iets specifieks, maar gewoon naar een restaurant kunnen gaan en uit alle opties kunnen kiezen zonder te hoeven vragen wat erin zit lijkt me heerlijk!

één maand geleden

Sushi met echte vis! Broodje gerookte zalm! Broodje atún, /tonijn met tomatensaus in blik./

één maand geleden

Vers Broodje rijk belegd met gerookte zalm en gerookte paling wil ik ook 😂😂

één maand geleden

Energie drink🥹

één maand geleden

Reactie op kristab88

Niet per se iets specifieks, maar gewoon naar een restaurant kunnen gaan en ...
Jaaahh zo’n wok restaurant 🥰 zit hier een hele goede bij ons in de buurt 😋😋

één maand geleden

Reactie op EMBO

Na de bevalling loopt m’n vriend gelijk om een broodje martino 🤭 (is iets ...
Zojuist even opgezocht maar dit klinkt oprecht lekker dat broodje martino. Kon het niet maar ga het hier thuis zeker eens maken

één maand geleden

Reactie op Marsha1995

Energie drink🥹
Jaren terug zou ik dat ook gezegd hebben. Gewoon verslaafd geweest aan dat spul 😅

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Jaren terug zou ik dat ook gezegd hebben. Gewoon verslaafd geweest aan dat ...
Het is ook een stiekeme verslaving haha maar tegenwoordig kan ik het wel met mate vergeleken met vroeger

één maand geleden

Gerookte zalm en een glas rode wijn! Meer dingen wel zoals biefstuk bijv maar die zalm en rode wijn...ik zie ook ineens overal aanbiedingen met gerookte zalm en rode wijn 🤭