107 Reacties

één maand geleden

Reactie op Little_nov

Gerookte zalm en een glas rode wijn! Meer dingen wel zoals biefstuk bijv ma ...
Amen 😂👌🏻

één maand geleden

Droge worst 🤣

één maand geleden

Reactie op Marsha1995

Het is ook een stiekeme verslaving haha maar tegenwoordig kan ik het wel me ...
Ik ben er toen in 1x vanaf gekickt. Heel erg ziek van geweest. En sindsdien eet en drink ik amper nog iets zoets. Dus dat scheelt wel. Super knap dat je het onder controle hebt. Eigenlijk is het gewoon echt rotzooi dat spul 😌

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Ik ben er toen in 1x vanaf gekickt. Heel erg ziek van geweest. En sindsdien ...
Klopt maar wel lekker🙈😂

één maand geleden

Reactie op Marsha1995

Klopt maar wel lekker🙈😂
Dat zeker 🤣🤣🤣🤣

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Zojuist even opgezocht maar dit klinkt oprecht lekker dat broodje martino. ...
Echt niet normaal hoe lekker dit is 🙈 heb ik echt gemist deze zwangerschap! Afhankelijk van de broodjeszaak leggen ze er ook soms nog ansjovis tussen. Vind die het lekkerst, maar weet al dat de dichtstbijzijnde bij het ziekenhuis (een Panos vestiging) het zonder doet… but I’ll take it! 🤤

één maand geleden

Nou een hele boel eigenlijk. Lekker stuk vlees medium gebakken, eigenlijk alle soorten vlees wat ij de zwangerschap niet kon eten, goede sushi en veel droge worst zoals Serano ham en een goeie glas rode wijn 😍😍😍😍

één maand geleden

Oehh ik kan echt niet wachten op steak tartaar met een zachtgekookt eitje en een goed glas wijn! Vorige keer ook gelijk na de bevalling gegeten. Verder ceviche, rood vlees, goede desserts met een vleugje drank erin en eigenlijk alles wat aangepast moest worden zodat het zwangerproof is. We hebben zelf een restaurant en mijn man is chef dus die kan gelukkig alles wat mijn hartje begeert maken in de eerste weken 🥰

één maand geleden

Reactie op Little_nov

Gerookte zalm en een glas rode wijn! Meer dingen wel zoals biefstuk bijv ma ...
Idd gerookte zalm

één maand geleden

Tonijn uit blik. Ik eet dat echt niet zoveel maar kan al weken dromen van een pizza tonijn of een tunal melt.

één maand geleden

Subway!! Langste witte brood die ze hebben, met gesmolten kaas, tonijn, sla en honey mosterddddd 🥰🥰 ik heb dat doorgegeven aan mijn vriend en ik wil het graag hebben, zodra ik bevallen ben 🤭

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1989

Oehh ik kan echt niet wachten op steak tartaar met een zachtgekookt eitje e ...
O wat fijn zo een man 😍 Ik ben blij als ik hier een goed gebakken niet verkoold eitje krijgt 🤣

één maand geleden

Reactie op Miloutje

O wat fijn zo een man 😍 Ik ben blij als ik hier een goed gebakken niet ver ...
Echt hoor! Ben zelf ook echt geen keukenprinses. 😅

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1989

Echt hoor! Ben zelf ook echt geen keukenprinses. 😅
Nooit meer laten gaan die man 🤣

één maand geleden

Ik dacht dat ik niet heel veel dingen perse miste, maar als ik dit topic zo lees heb ik wel echt zin in een broodje carpaccio of in chorizo en serranoham! En met uit eten gaan inderdaad een lekker biefstukje!

één maand geleden

Me moeder heeft al gezegd ga biefstuk voor je bakken en me vriend maakt broodje gerookte zalm met kruidenkaas. Ook kan ik niet wachten om borreltje likeur 43 te drinken of gewoon een biertje:)

één maand geleden

Waar ik ook echt naar uit kijk is om eindelijk geen rekening te houden met brandend maagzuur achteraf en het niet te veel eten want anders lig ik straks niet comfortabel in mn bed. Het lijkt me heerlijk als mijn organen gewoon weer de ruimte hebben die ze verdienen 😄

één maand geleden

Paling en zalm, gerookt of in sushi 🤩.

één maand geleden

Red bull en sushi 😍

één maand geleden

Ik wou zeggen, en veel koffie maar daar zit natuurlijk dezelfde limiet aan met borstvoeding..