107 Reacties

één maand geleden

Reactie op kristab88

Ik wou zeggen, en veel koffie maar daar zit natuurlijk dezelfde limiet aan ...
Veel meer adviseren ze inderdaad niet. Nog steeds max 3 a 4 kopjes. Dat is nog even wachten dan 🙈

één maand geleden

Dropjes! En liters (ijs)koffie. 🤣

één maand geleden

Citroen meringue taart! En een beetje rode wijn

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Veel meer adviseren ze inderdaad niet. Nog steeds max 3 a 4 kopjes. Dat is ...
Oh, ik zit nu meestal op 0 of 1, dus dat is wel vooruitgang :D ook omdat ik zwarte koffie niet meer lekker vind sinds ik zwanger ben, en omdat ik merk dat ik beter slaap als ik geen koffie drink. Dus na de bevalling weer 2 kopjes zonder die effecten lijkt me al heerlijk!

één maand geleden

Reactie op Annesoof83

Waar ik ook echt naar uit kijk is om eindelijk geen rekening te houden met ...
Jaa en gewoon ‘s avonds na 20:00 nog kunnen drinken als je dorst hebt zonder dat je snachts 80x naar de wc moet 🤪😅

één maand geleden

Reactie op jamie2002

Red bull en sushi 😍
Sluit me aan bij deze, en een broodje tonijnsalade 🤤

één maand geleden

Waar ik echt trek in heb; een hard broodje filet met uitjes, een broodje carpaccio, een fuet worst (ik kwam er pas achter toen ik zwanger was dat dit niet mocht, en ik at dit vaak dus dat was ff schakelen 😂) en niet te vergeten een broodje tartaar met uitjes, nu kan ik dat hier ik de buurt sowieso niet kopen want ze kennen het niet maar ik heb een makro pas en daar verkopen ze die bakjes die ze bij een snackbar ook gebruiken op broodjes dus ik ga iemand naar de makro sturen 😇 En natuurlijk een lekkere ijskoude redbull. - De nachtelijke uitstapjes naar de wc voor plassen en het maagzuur met alles ga ik daarintegen totaal NIET missen

één maand geleden

Reactie op XS98

Waar ik echt trek in heb; een hard broodje filet met uitjes, een broodje ca ...
O, en de medium biefstuk en t bone niet vergeten. Nu heb ik t wel doorgebakken gegeten dus niet helemaal gemist maar ik kijk er naar uit dat het weer rauwer mag 🫢

één maand geleden

Alle vleeswaren wat niet mocht, ik wil zwemmen in alle soorten tonijnsalades, zacht gekookt ei en een ijskoude redbull sinds het niet mag wil ik het juist drinken wat ik voorheen niet had😩

één maand geleden

Tonijn en redbull heb ik zo erg gemist.

één maand geleden

Ja carpaccio en filet! Mn vriend is slager dus komt wel goed. Let er wel op dat je met dit eten veel ijzer eet en je ontlasting hard(er) kan worden, aangezien echt pushen niet echt lekker zal zijn(denk ik) ook wat verzachtende voedsel zoals pruimen eten ☺️😁

één maand geleden

Een heerlijk wit of rood wijntje! Dit i.c m een heerlijke borrelplank 🤩 En ook wil ik graag naar Loetje voor die fantastische biefstuk. Jammmieee

één maand geleden

Eigenlijk heb ik niks speciaals dat ik niet nu al kan eten. Alcohol ontwijk ik ook nog even i.v.m borstvoeding straks 😂 Ik ga waarschijnlijk gewoon een hamburger of sushi nemen als ik na de bevalling überhaupt trek heb 🤭

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Eigenlijk heb ik niks speciaals dat ik niet nu al kan eten. Alcohol ontwijk ...
Hamburger mag je nu toch ook eten? Sushi begrijp ik nog. Maar snap niet waarom hamburger niet zou mogen?

één maand geleden

Reactie op AngstlozeKoraal331160

Hamburger mag je nu toch ook eten? Sushi begrijp ik nog. Maar snap niet waa ...
Ik gaf al aan dat er niks speciaals was dat nu niet al mocht 😂 dus het voegt weinig toe inderdaad 🤭 Maar het verschil zou iig wel mijn maag zijn, want nu zit ik snel vol en straks (als het zo snel gaat) heb ik iig weer ruimte om flink wat hamburgers te eten 😂

één maand geleden

Reactie op mermaidmommy

Ik gaf al aan dat er niks speciaals was dat nu niet al mocht 😂 dus het voe ...
Oh zo hahaha oke

één maand geleden

Ik heb zo'n zin om samen met mijn vriend weer een rood wijntje te drinken, en dan met een borrelplankje met o.a. serranoham en fuet ☺️

één maand geleden

Wij hebben heerlijk sushi besteld nadat we uit het ziekenhuis kwamen☺️

één maand geleden

Ik moet stoppen met dit topic lezen.. Krijg zo veel zin in alles 🤭

één maand geleden

Reactie op Mommtobe

Ik moet stoppen met dit topic lezen.. Krijg zo veel zin in alles 🤭
🤣🤣🤣 lijstjes maken voor na de bevalling 😋