107 Reacties
één maand geleden
Reactie op Miloutje
Veel meer adviseren ze inderdaad niet. Nog steeds max 3 a 4 kopjes. Dat is ...
Oh, ik zit nu meestal op 0 of 1, dus dat is wel vooruitgang :D ook omdat ik zwarte koffie niet meer lekker vind sinds ik zwanger ben, en omdat ik merk dat ik beter slaap als ik geen koffie drink. Dus na de bevalling weer 2 kopjes zonder die effecten lijkt me al heerlijk!
één maand geleden
Reactie op Annesoof83
Waar ik ook echt naar uit kijk is om eindelijk geen rekening te houden met ...
Jaa en gewoon ‘s avonds na 20:00 nog kunnen drinken als je dorst hebt zonder dat je snachts 80x naar de wc moet 🤪😅
één maand geleden
Waar ik echt trek in heb; een hard broodje filet met uitjes, een broodje carpaccio, een fuet worst (ik kwam er pas achter toen ik zwanger was dat dit niet mocht, en ik at dit vaak dus dat was ff schakelen 😂) en niet te vergeten een broodje tartaar met uitjes, nu kan ik dat hier ik de buurt sowieso niet kopen want ze kennen het niet maar ik heb een makro pas en daar verkopen ze die bakjes die ze bij een snackbar ook gebruiken op broodjes dus ik ga iemand naar de makro sturen 😇 En natuurlijk een lekkere ijskoude redbull. - De nachtelijke uitstapjes naar de wc voor plassen en het maagzuur met alles ga ik daarintegen totaal NIET missen
één maand geleden
Eigenlijk heb ik niks speciaals dat ik niet nu al kan eten. Alcohol ontwijk ik ook nog even i.v.m borstvoeding straks 😂
Ik ga waarschijnlijk gewoon een hamburger of sushi nemen als ik na de bevalling überhaupt trek heb 🤭
één maand geleden
Reactie op mermaidmommy
Eigenlijk heb ik niks speciaals dat ik niet nu al kan eten. Alcohol ontwijk ...
Hamburger mag je nu toch ook eten? Sushi begrijp ik nog. Maar snap niet waarom hamburger niet zou mogen?
één maand geleden
Reactie op AngstlozeKoraal331160
Hamburger mag je nu toch ook eten? Sushi begrijp ik nog. Maar snap niet waa ...
Ik gaf al aan dat er niks speciaals was dat nu niet al mocht 😂 dus het voegt weinig toe inderdaad 🤭
Maar het verschil zou iig wel mijn maag zijn, want nu zit ik snel vol en straks (als het zo snel gaat) heb ik iig weer ruimte om flink wat hamburgers te eten 😂
één maand geleden
Reactie op mermaidmommy
Ik gaf al aan dat er niks speciaals was dat nu niet al mocht 😂 dus het voe ...
Oh zo hahaha oke
één maand geleden
Ik heb zo'n zin om samen met mijn vriend weer een rood wijntje te drinken, en dan met een borrelplankje met o.a. serranoham en fuet ☺️
één maand geleden
Wij hebben heerlijk sushi besteld nadat we uit het ziekenhuis kwamen☺️