10 Reacties

11 dagen geleden

Ik zou zeker een joggingbroek aantrekken. Bij een ballonnetje hangt er namelijk wat uit wat ze op je bovenbeen vastplakken. Dus dat lijkt me niet lekker zitten met een gewone broek aan. Tipje: neem wel gelijk alles mee voor een eventuele bevalling. (Vluchtkoffer en maxicosi enzo) Bij mij braken namelijk direct ook mijn vliezen en moest ik blijven. Dan is het extra fijn als je alles al bij je hebt . Plaatsen van het ballonnetje zelf vond ik overigens niets voorstellen. Rustig doorademen dan komt het helemaal goed. Succes met wat komen gaat ❤️

11 dagen geleden

Reactie op Guusje2

Ik zou zeker een joggingbroek aantrekken. Bij een ballonnetje hangt er name ...
Ja spullen meenemen is ons inderdaad verteld! Fijn dat het zo snel ging bij jou, hoop hier net zo dan😂 dankjewel 🫶🏼

11 dagen geleden

Volg. En succes morgen!

11 dagen geleden

Bij mij is vandaag het ballonnetje geplaatst, een wijdere broek is zeker handig om aan te doen. En misschien een maandverband meenemen omdat je wat bloed kan verliezen na het plaatsen. Verder vond ik iets kleins te eten (bijvoorbeeld een koekje ofz) wel fijn omdat ik door de zenuwen en krampen in mn buik een beetje duizelig werd. Het plaatsen zelf vond ik niet erg maar de krampen daarna blijven behoorlijk aanhouden, dus nu lekker op de bank liggen met kruiken en pittenkussens 🤣 Succes morgen! 🌺

10 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Bij mij is vandaag het ballonnetje geplaatst, een wijdere broek is zeker ha ...
Hoihoi, is het inmiddels doorgezet bij jou?

9 dagen geleden

Reactie op Nmdvvh

Hoihoi, is het inmiddels doorgezet bij jou?
Hi, op 12-11 het ballonnetje geplaatst en gister moesten we ons om 6:30 uur melden in het ziekenhuis. Het ballonnetje zat al goed los en er was 3 cm ontsluiting. Daarna bleef ik van 7:30 tot 14:30 (ondanks de wee opwekkers) hangen op 4 cm. Toen ik een ruggenprik kreeg ging het opeens heel snel, toen ben ik in 1.5 uur van 4 cm naar 9.5 cm gegaan. Met nog 30 minuten persen is daarna onze dochter Olivia geboren. 🎀

9 dagen geleden

Reactie op esmeevd

Hi, op 12-11 het ballonnetje geplaatst en gister moesten we ons om 6:30 uur ...
Wat fijn! Gefeliciteerd met jullie dochter 🩷

9 dagen geleden

Reactie op Nmdvvh

Dankjewel! 💕

9 dagen geleden

Een kruik! Tegen de krampen. En extra kleding/pyjamas. Bij mij duurde de inleiding 5 dagen.

5 dagen geleden

Reactie op Nmdvvh

Gefeliciteerd! Had je last van krampen of harde buiken? De ballon is hier geplaatst, maar voel nog weinig. Wel weke baarmoedermond en had 1 cm ontsluiting