81 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Xxhoopvol

Kroepoek 🤣
Nou ik kwam er laatst achter dat je dat dus niet mag eten🥺

5 maanden geleden

Reactie op Xxhoopvol

Kroepoek 🤣
Je kan best wat kroepoek eten hoor, zolang het maar niet teveel is

5 maanden geleden

Shitload dropjes, gerookte zalm en een avond goed onbezonnen zijn

5 maanden geleden

Mijn mentale stabiliteit 😅 Ben wel een beetje erg emotioneel, huilerig en humeurig op het moment.

5 maanden geleden

Wijn, veel drop, wijn, energie, oh en wijn.

5 maanden geleden

Reactie op Xxhoopvol

Kroepoek 🤣
Je kunt dus wel cassave kroepoek eten! Die is plantaardig geloof ik

5 maanden geleden

Reactie op Emma7632

Je kunt dus wel cassave kroepoek eten! Die is plantaardig geloof ik
Ik zocht het op op internet en werd allemaal afgeraden. (Had nadrukkelijk gezocht op cassave omdat ik die juist lekker vind haha)

5 maanden geleden

Reactie op 71124

Ik zocht het op op internet en werd allemaal afgeraden. (Had nadrukkelijk g ...
Dan wordt het in de kraamweek nasi met kroepoek 😍

5 maanden geleden

Reactie op Xxhoopvol

Dan wordt het in de kraamweek nasi met kroepoek 😍
Haha ja dat dus

5 maanden geleden

Reactie op lianne1985

Wijn!!! Mocht ik eindelijk weer een wijntje nadat ik met borstvoeding was ...
Heb 2 jaar borstvoeding gegeven, maar vrij snel weer wijn gedronken hoor. Gewoon één glaasje direct na de voeding. Na 2/3 uur is het weer uit je bloed en dus ook uit je melk. Had vaak voor de zekerheid wel een flesje afgekolfde melk in de koelkast staan. Voor als ze dan toch een keertje eerder kwam. Of een avondje feesten en kolven en weggooien (heb ik wel maar 2x gedaan in die 2 jaar. Maar was wel echt heel leuk, haha) Scheelt toch weer een jaar (of 2) dat je al eerder af en toe een glaasje wijn kan drinken :)

5 maanden geleden

Wat ik het meeste mis: een gezellig kopje thee 's avonds op de bank. Vind thee echt vies nu 😕 En straks rond de kerstperiode: glühwein! Vorige keer zelfs zo erg dat ik zelf alcoholvrije heb staan maken 😅

5 maanden geleden

Zalm, biefstuk, meer koffie dan 1/2 bakkies, filet american, ossenworst, rosbief, gewoon alles wat rauw/gerookt is. Sushi, tonijn, gewoon alle vis wat niet mag. Was geen verslaafde roker, maar zo af en toe een sigaretje was lekker. Ik mis zo veel hahaha😆😂

5 maanden geleden

Reactie op 71124

Ik zocht het op op internet en werd allemaal afgeraden. (Had nadrukkelijk g ...
Casave mag je wel veilig eten. Kroepoek wordt afgeraden omdat er garnalen in verwerkt z’n

5 maanden geleden

Energie!! En tonijnsalade. Stabiele emoties 🤣

5 maanden geleden

Carpaccio, echt dat mis ik zo erg. Verder ook gewoon een lekker biefstukje

5 maanden geleden

Ik mis niet specifiek iets, ik mis vooral kunnen eten waar ik zin in heb zonder me af te vragen of ik er misselijk van wordt en het er weer uitgooi 🙈 of iets eten wat ik altijd heel lekker vond en het opeens niet meer weg krijgen. Ik kan vandaag heel misselijk zijn waarbij het helpt om bv druiven te eten. Terwijl ik morgen opeens super misselijk kan worden van druiven… geen pijl op te trekken en eten is elke dag een uitdaging. Gewoon kunnen eten en me oké voelen mis ik het meeste :)

5 maanden geleden

Hmmm glaasje wishkey en carcapaccio.

5 maanden geleden

Mijn conditie als ik de trap oploopt 🤭

5 maanden geleden

Carpaccio en biefstuk toch wel het meeste denk ik! Verder ook echt wel kroepoek, sashimi, en het aflikken van de spatels/snoepen van het deeg wanneer ik iets ga bakken 😂

5 maanden geleden

Fuet!! Dat lust ik zo erg.