Hoi allemaal,
Wat missen jullie nu het meeste nu je zwanger bent?
Kan van alles zijn, eten, drinken dat je niet mag of een activiteit die je nu niet kan doen.
Ik mis het meest een ijskoude bacardi lemon met 7 up op een goed feestje
Wijn!!!
Mocht ik eindelijk weer een wijntje nadat ik met borstvoeding was ...
Heb 2 jaar borstvoeding gegeven, maar vrij snel weer wijn gedronken hoor. Gewoon één glaasje direct na de voeding. Na 2/3 uur is het weer uit je bloed en dus ook uit je melk. Had vaak voor de zekerheid wel een flesje afgekolfde melk in de koelkast staan. Voor als ze dan toch een keertje eerder kwam. Of een avondje feesten en kolven en weggooien (heb ik wel maar 2x gedaan in die 2 jaar. Maar was wel echt heel leuk, haha)
Scheelt toch weer een jaar (of 2) dat je al eerder af en toe een glaasje wijn kan drinken :)
Wat ik het meeste mis: een gezellig kopje thee 's avonds op de bank. Vind thee echt vies nu 😕
En straks rond de kerstperiode: glühwein! Vorige keer zelfs zo erg dat ik zelf alcoholvrije heb staan maken 😅
Zalm, biefstuk, meer koffie dan 1/2 bakkies, filet american, ossenworst, rosbief, gewoon alles wat rauw/gerookt is. Sushi, tonijn, gewoon alle vis wat niet mag. Was geen verslaafde roker, maar zo af en toe een sigaretje was lekker. Ik mis zo veel hahaha😆😂
Ik mis niet specifiek iets, ik mis vooral kunnen eten waar ik zin in heb zonder me af te vragen of ik er misselijk van wordt en het er weer uitgooi 🙈 of iets eten wat ik altijd heel lekker vond en het opeens niet meer weg krijgen. Ik kan vandaag heel misselijk zijn waarbij het helpt om bv druiven te eten. Terwijl ik morgen opeens super misselijk kan worden van druiven… geen pijl op te trekken en eten is elke dag een uitdaging. Gewoon kunnen eten en me oké voelen mis ik het meeste :)
Carpaccio en biefstuk toch wel het meeste denk ik!
Verder ook echt wel kroepoek, sashimi, en het aflikken van de spatels/snoepen van het deeg wanneer ik iets ga bakken 😂