81 Reacties

5 maanden geleden

Ik mis normale zin in eten en niet constant misselijk zijn. Maar qua activiteit vooral hardlopen (dag na m'n positieve test ski ongeluk gehad én daarna ook nog eens advies voor meer rust ivm wat gevolgen van de ivf punctie🥲) en qua eten vooral garnalen en zalm!

5 maanden geleden

Reactie op Xxhoopvol

Kroepoek 🤣
Er is ook vegetarische kroepoek te koop, ofwel zonder garnaal :D

5 maanden geleden

Gerookte zalm liefhebbers: ik heb van mijn schoonzusje een pakje vegetarische gerookte zalm gekregen, die is echt heel lekker! Ze haalt het uit Duitsland, maar misschien dat in Nederland ook iets vergelijkbaars te vinden is.

5 maanden geleden

Reactie op Jade24

Mijn libido en carpaccio 🤣🤣
Hahahah!

5 maanden geleden

Sushi!!, filet americain, pasta met scampi’s, oesters, garnalenkroketten 😂 eig alles!

5 maanden geleden

Carpaccio!😭 ik zou er een moord voor doen🥲

5 maanden geleden

Reactie op Myra219

Er is ook vegetarische kroepoek te koop, ofwel zonder garnaal :D
Haha shit nooit bij stilgestaan! Dat gewoon gegeten 😂

5 maanden geleden

Sushi, garnalen, vele type vis en schaaldieren, rosbief en paté.

5 maanden geleden

Sportwedstrijden doen!

5 maanden geleden

Fanatiek sporten, überhaupt energie hebben, geen continue hoofdpijn/maagzuur/misselijkheid hebben en eetlust hebben.. En qua eten: rosbief/biefstuk/carpaccio/ossenworst/filet American met zacht gekookt eitje 🤤🤤.

5 maanden geleden

Mijn conditie

5 maanden geleden

Rode wijn bij de pasta en heerlijke witte Viognier of Chardonnay. Het eten kan me gestolen worden, gaat me prima af. Maar wat mis ik de lekkere wijntjes 😅

5 maanden geleden

Broodje gerookte zalm Broodje ossenworst met een zachtgekookt ei Broodje rosbief Tartaar Letterlijk het enige vlees dat ik echt lekker vind mag ik niet haha dus nu maar vol in de plantaardige eiwitten duiken.. wel goed voor de planeet 😅

5 maanden geleden

Reactie op Queen4

Broodje gerookte zalm Broodje ossenworst met een zachtgekookt ei Broodje ro ...
En lief voor de babydiertjes 🫶

5 maanden geleden

Niet 6853 x naar de wc hoeven

5 maanden geleden

Lekker kunnen slapen zonder s’nachts te hoeven eten van de misselijkheid. En sushi!!!!

5 maanden geleden

Mijn energie waarbij ik dan lkkr fanatiek kan sporten. Sushi, biefstuk,carpaccio en wijntje op ze tijd met dit mooie weer dan vooral. Festival die heb ik toch echt afgezegd doordat ik te weinig energie heb.

5 maanden geleden

Mijn energie en alles gewoon kunnen/mogen doen, voel mij hierin soms beperkt. Qua eten sushi en met mooi weer een wijntje.

5 maanden geleden

Carpaccio en filet american, en met de warme dagen een cocktail of mixdrankje. bij mij straks geen beschuit met muisjes maar broodjes carpaccio en filet american 😂

5 maanden geleden

Heerlijk koud glas wijn, oesters, pasta carbonara, wijn, sushi en die heerlijke taco’s met beef die ik een jaar terug in een restaurant at. En wijn natuurlijk