Hoi allemaal,
Wat missen jullie nu het meeste nu je zwanger bent?
Kan van alles zijn, eten, drinken dat je niet mag of een activiteit die je nu niet kan doen.
Ik mis het meest een ijskoude bacardi lemon met 7 up op een goed feestje
Ik mis normale zin in eten en niet constant misselijk zijn. Maar qua activiteit vooral hardlopen (dag na m'n positieve test ski ongeluk gehad én daarna ook nog eens advies voor meer rust ivm wat gevolgen van de ivf punctie🥲) en qua eten vooral garnalen en zalm!
Gerookte zalm liefhebbers: ik heb van mijn schoonzusje een pakje vegetarische gerookte zalm gekregen, die is echt heel lekker! Ze haalt het uit Duitsland, maar misschien dat in Nederland ook iets vergelijkbaars te vinden is.
Fanatiek sporten, überhaupt energie hebben, geen continue hoofdpijn/maagzuur/misselijkheid hebben en eetlust hebben..
En qua eten: rosbief/biefstuk/carpaccio/ossenworst/filet American met zacht gekookt eitje 🤤🤤.
Rode wijn bij de pasta en heerlijke witte Viognier of Chardonnay. Het eten kan me gestolen worden, gaat me prima af. Maar wat mis ik de lekkere wijntjes 😅
Broodje gerookte zalm
Broodje ossenworst met een zachtgekookt ei
Broodje rosbief
Tartaar
Letterlijk het enige vlees dat ik echt lekker vind mag ik niet haha dus nu maar vol in de plantaardige eiwitten duiken.. wel goed voor de planeet 😅
Mijn energie waarbij ik dan lkkr fanatiek kan sporten.
Sushi, biefstuk,carpaccio en wijntje op ze tijd met dit mooie weer dan vooral.
Festival die heb ik toch echt afgezegd doordat ik te weinig energie heb.
Carpaccio en filet american, en met de warme dagen een cocktail of mixdrankje. bij mij straks geen beschuit met muisjes maar broodjes carpaccio en filet american 😂
Heerlijk koud glas wijn, oesters, pasta carbonara, wijn, sushi en die heerlijke taco’s met beef die ik een jaar terug in een restaurant at. En wijn natuurlijk