21 Reacties
één maand geleden
Reactie op essieeek
Zelf het aanraken om in te smeren is onprettig en extra rood. Ze is bij mij ...
Ah nee die gevoeligheid heb ik niet maar kan wel door het indalen komen denk ik. Dat zorgt voor meer druk en doorbloeding dus wellicht dat dat voor irritatie zorgt bij jou. We moeten helaas nog even volhouden!
één maand geleden
Scheer je het? Ik deed dat een tijdje terug en toen voelde het even niet zo prettig tot er weer wat haar bijkwam. Langsgaan bij de huisarts vind ik ook nog een goede tip.
één maand geleden
Ik had er ook veel last van, nadat ik verlof had werd het minder omdat ik nu het kan laten luchten als ik thuis ben. Insmeren werkte niet, ook niet met sudocreme. Schaamstreek was gevoelig, had bultjes en ondergoed schuurde bij mn lies dat het open ging. Sommige dagen was mn vagina dikker, moest ik het af laten koelen met een koude/bevroren washandje. Ik word er ook helemaal gek van, maar het laten luchten helpt het meest, meerdere keren onderbroeken switchen helpt. Bij teveel afscheiding gelijk reinigen. Bij scheurtjes rondom de vagina kan je de huisarts contacteren aangezien je ph waarde schommelt. Heb ik nog niet gedaan, dat is de laatste stap nog wat ik kan doen. Maar het is heel erg vervelend!!
één maand geleden
Ik had er deze zwangerschap ook enorme last van, maar het is nu al een hele poos heel rustig omdat ik ander ondergoed ben gaan dragen!
Echt het minst sexy ondergoed wat er bestaat volgens mij, maar het werkt wel haha 😅
Bij Kruidvat heb je fijne onderbroeken! Als het maar katoen is, want dat heeft bij mij echt het verschil gemaakt.
één maand geleden
Oei wat irritant als je dit ongemak nu hebt!
Het komt hoogwaarschijnlijk door je hormonen maar ik zou zeker even naar de huisarts gaan en zorgen dat je er wat voor krijgt want dit wil je nu zeker niet.
Succes!
één maand geleden
Reactie op Jerikadv
Ik had er ook veel last van, nadat ik verlof had werd het minder omdat ik n ...
Ohja slim! Ik laat het wel luchten af en toe maar misschien dat elke dag wel wat meer gaat helpen. Ik ga gelijk zo kijken bij kruidvat 😭 ja dit is zeker vervelend hopen dat het snel over gaat
één maand geleden
Reactie op OnbevreesdeKamille152149
Oei wat irritant als je dit ongemak nu hebt!
Het komt hoogwaarschijnlijk d ...
Jaa denk het ook😭 ik had het een poosje terug gedaan maar enige wat ze voorschreef was canestengyno creme maar ik ga het weer proberen misschien dat het nu een andere oplossing heeft. Bedankt!!
één maand geleden
Reactie op essieeek
Jaa denk het ook😭 ik had het een poosje terug gedaan maar enige wat ze voo ...
Ja zeker opnieuw aangeven en zeggen dat je iets anders wilt dan canasten.
Wil je verder niet bang maken ofzo maar ik heb dit bij vorige zwangerschappen ooj gehad en beide kindjes hadden spruw na 1 week. Omdat ze mijn bacterien bii de geboorte natuurlijk meenemen. Dus als je het nu kan bestrijden dan heb je daar voor jezelf en voor je kindje profijt van.
Is nooit bewezen dat ze spruw door mij hebben gekregen maar lijkt mij nigal voor de hand liggend omdat het vaak om een hormonale schimmel gaat.
Dus bellen en duidelijk aangeven dat dit echt anders begandeld moet worden.
Succes
één maand geleden
Ja hier nog een, zelfs tussen mijn bilspleet was het gevoelig en zelfs open. Echt bizar wat hormonen kunnen doen. Ik heb mij 3x per dag down under goed schoongemaakt en drooggedept met een hydrofiele doek. En daarna royaal ingesmeerd met zinkolie van dr. Swaab... Na een dag voelde ik al verlichting en na drie dagen was de gevoeligheid en uitslag etc volledig weg :)
één maand geleden
Reactie op Kruumelke
Ja hier nog een, zelfs tussen mijn bilspleet was het gevoelig en zelfs open ...
Zorg er wel voor dat je een lekkere grote onderbroek aandoet, want die zinkolie gaat anders in je kleding zitten 🙈🙈 de zinkolie gaat overigens gewoon met wassen uit je ondergoed dus no worries :)