35 Reacties

22 dagen geleden

Ik zou er zeker gebruik van maken! Heerlijk even een nachtje bijtanken. Je hebt je energie nodig voor de bevalling en straks als de kleine er is slaap je ook al veel minder. Ik denk dat een nacht goed slapen wonderen kan doen.

22 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Ik zou er zeker gebruik van maken! Heerlijk even een nachtje bijtanken. Je ...
Ja he.. ik vind ook wel spannend, medicatie, prikje, ziekenhuis… misschien houdt dat me tegen. Maar wat je zegt betreft kracht en energie is wel echt zo

22 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Ja he.. ik vind ook wel spannend, medicatie, prikje, ziekenhuis… misschien ...
Ik heb geen idee wat voor medicatie het is hoor, maar als wat jij zegt het echt niet schadelijk is zou ik het echt doen. Snap dat je het spannend vindt, omdat je dan denk ik ook alleen daar moet slapen, maar ik denk ook dat je je uiteindelijk veel beter voelt en meer kracht hebt. Niks is zo erg als slaap tekort, helemaal incl. jouw pijn.

22 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Ik heb geen idee wat voor medicatie het is hoor, maar als wat jij zegt het ...
Daar heb je gelijk in!

22 dagen geleden

Hoe uitgeruster je je bevalling in gaat, des te beter je het vol kan houden maar ook des te beter je herstel schijnt te gaan. Dus kies absoluut wat jou de meeste energie geeft.

22 dagen geleden

Ik zou het doe! Mijn verloskundige ziet dat ik er helemaal klaar mee ben en het ontzettend zwaar heb o.a. door slecht slapen ook hooguit 2 uur aaneengesloten door veel bekkenpijn. Dutjes overdag kan ik simpelweg niet, val niet in slaap, hoe moe ik ook ben. Vind het juist jammer dat mijn verloskundige dit niet geopperd heeft.

22 dagen geleden

Reactie op LittleStar16

Ik zou het doe! Mijn verloskundige ziet dat ik er helemaal klaar mee ben e ...
Jij hebt ook heel veel pijn? Wat doe je op een dag? Kan je nog een stukje lopen?

22 dagen geleden

Jij hebt ook heel veel pijn? Wat doe je op een dag? Kan je nog een stukje l ...
Ja, maar alleen korte stukjes/afstanden. Verder heel veel rusten. Draaien in bed etc, daar word ik wakker van, omdat het erg pijnlijk is en het moeizaam gaat.

22 dagen geleden

Hee hee! Bedoel je dat je maar 2u per nacht slaapt? Of elke 2 uur wakker wordt? Ik las namelijk dat het ook normaal is om elke 2 uur wakker te worden later in de zwangerschap en dat je lichaam zich ook voorbereid daarop. Straks met voeden heb je dit namelijk ook natuurlijk. Dat idee geeft mij wel rust. Ik word zelf ook elke 1.5u ongeveer wakker en dan moet ik plassen en me omdraaien vanwege bekkenpijn. Maar zolang ik weer kan inslapen en eventueel overdag nog een dutje kan doen, vind ik het prima. Mij zou een nacht in het ziekenhuis weer stress geven Maar voor jou kan dit uiteraard juist heel veel stress geven, dus ik zou vooral je eigen gevoel hierin volgen en niet teveel naar anderen luisteren!

22 dagen geleden

Ga goed bij jezelf na wat je nodig hebt. Heb je die nacht bijtanken nodig, zou ik dat doen.

22 dagen geleden

Hoi, ik zou het je aanraden;) Ik doe het zelf ook af en toe. Mag het nu zelfs twee keer per week tot de bevalling. Heb veel complicaties en slaap ook slecht, alles bij elkaar enorm uitputtend. Ik merk dat ik er echt van opknap en de dagen erna me wat beter voelt mentaal. Kan dan alle pijn en jeuk wat beter aan en voel me veel opgewekter. Blijft natuurlijk helemaal eigen keus, maar ik heb er dus positieve ervaring mee!

22 dagen geleden

Je vriend kan advies geven maar zal nooit weten hoe jij je voelt - zo te lezen weet je zelf eigenlijk wel waar je behoefte aan hebt.

22 dagen geleden

Reactie op Cher987

Hee hee! Bedoel je dat je maar 2u per nacht slaapt? Of elke 2 uur wakker wo ...
Ik word elk 2 uur wakker, ik slaap wel meet als 2 uur in totaal. Ja klopt is voorbereiding, maar heb ik al 3/4 weken lang..

22 dagen geleden

Hey meis, Wat naar joh! Ik weet wat het is om zo super slecht te slapen. Mij brak het op een gegeven moment zo op dat ik wel moest gaan luisteren naar professionals. Ik was zelf namelijk ten einde raad en helemaal op. Mijn lichaam kon niet meer. Mentaal raakte ik ook behoorlijk uitgeput en de gynaecoloog op het ziekenhuis zei tegen mij: lieve mama, niemand heeft er straks iets aan als jij straks instort. Jouw kleintje heeft jou kei hard nodig. Dat gaf de doorslag. Toen ik groen licht gaf gaven ze me een behoorlijke dosis medicijnen om te slapen omdat ik zelfs ging hallucineren van het niet slapen. Slaap is zo ontzettend belangrijk. Denk aan jezelf, je gezondheid en die van je baby. En vertrouw erop dat je de juiste keuze maakt. 🙏🏻🫶🏻

22 dagen geleden

Reactie op KimKH

Hey meis, Wat naar joh! Ik weet wat het is om zo super slecht te slapen. ...
Bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk, soms moet je het even van een ander horen

21 dagen geleden

Keus gemaakt om in het ziekenhuis te slapen vannacht, ik ben benieuwd. Nu even aan de ctg

21 dagen geleden

Keus gemaakt om in het ziekenhuis te slapen vannacht, ik ben benieuwd. Nu e ...
Wat goed, ik hoop dat je een heerlijke nacht hebt🤞🏻

21 dagen geleden

Reactie op SnnevL

Wat goed, ik hoop dat je een heerlijke nacht hebt🤞🏻
Dankjewel! Jij ook he

21 dagen geleden

Ik wens je een hele fijne nachtrust 🫶🏻 lekker even opladen

21 dagen geleden

Hoop dat je een nacht goed door kan slapen en er lekker van opknapt!