35 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Keus gemaakt om in het ziekenhuis te slapen vannacht, ik ben benieuwd. Nu e ...
Sterkte 😘

21 dagen geleden

Hi! Ik heb het zelfde. Ik ga dinsdag ook met deze prik een nachtje in het ziekenhuis slapen. Bij mijn eerste ook gedaan. Ik zou het je erg aanraden.. helemaal moe en uitgeput je bevalling in gaan is niet niks.. ik word om deze reden ook ingeleid . Dinsdag een nacht goed slapen en dan einde week inleiden.

21 dagen geleden

Als je zoiets als dit doet, wordt je dan ook gelijk medisch? Of dat niet?

21 dagen geleden

Herken dit zo erg! Wordt ook elke 1,5 á 2 uur wakker van het omdraaien door de extreme bekkenpijn. Maar ook het inslapen is een drama door rusteloze benen, magnesium helpt niet 😫 Ben nu 36 +5, zal niet beter worden dus ik heb me er een soort van bij neergelegd maar kijk elke avond alweer op tegen het naar bed gaan 😅 Hopelijk helpt een nachtje in het ziekenhuis zodat je meer energie hebt voor de bevalling!

21 dagen geleden

Reactie op Babytjenovember

Keus gemaakt om in het ziekenhuis te slapen vannacht, ik ben benieuwd. Nu e ...
Slaap je nu iig wel? Ik doe gelukkig nog veel dutjes overdag om mijn nachtrust te compenseren 🫣anders zou ik het ook overwegen, slaaptekort is echt zwaar 🫠

21 dagen geleden

Reactie op xxxcxxx

Herken dit zo erg! Wordt ook elke 1,5 á 2 uur wakker van het omdraaien door ...
Ik heb dit ook al weken… zo irritant! Ik ben er wel achter gekomen dat als ik 1 paracetamol neem voor het slapen dat ik in ieder geval iets langer aan 1 stuk door kan slapen. 4 uur ongeveer… misschien het proberen waard? :)

21 dagen geleden

Reactie op cr12345

Ik heb dit ook al weken… zo irritant! Ik ben er wel achter gekomen dat als ...
Ik heb toen inderdaad aan de VK gevraagd of ik dagelijks voor het slapen paracetamol mag innemen maar dit raadde ze mij af… Doe het nu enkel wanneer ik merk dat ik extra pijn heb door de dingen die ik bijvoorbeeld overdag heb gedaan. Bij jou werd het niet afgeraden?

21 dagen geleden

Reactie op Lilly55_

Als je zoiets als dit doet, wordt je dan ook gelijk medisch? Of dat niet?
Neee het wordt niet medisch hierdoor. Heb ik nog gevraagd aan mijn verloskundige

21 dagen geleden

Reactie op mermaidmommy

Slaap je nu iig wel? Ik doe gelukkig nog veel dutjes overdag om mijn nachtr ...
Ik heb super geslapen hier, ja ik dut overdag ook wel anders trek ik het niet ivm bekkenpijn maar max 60 min 2x . Snachts moet ik er soms wel 5x uit.

21 dagen geleden

Reactie op xxxcxxx

Ik heb toen inderdaad aan de VK gevraagd of ik dagelijks voor het slapen pa ...
Ja in de eerste instantie wel. En toen vroeg ik waarop ze dat baseerde (haha lekker eigenwijs): is het niet goed voor de baby of is het niet goed voor mij? (Want dat laatste vond ik minder belangrijk), toen is ze er even ingedoken en kwam ze er per mail op terug en zei ze dat het in principe prima kan. Mits het met mate is. Ze stuurde een artikel van richtlijnen van het nhg met de conclusie “Uit het standpunt lijkt het dus wel zo te zijn dat 2 paracetemol per dag niet schadelijk is voor je. Wel is het te overwegen te stoppen als er alternatieven zijn omdat grotere hoeveelheden op lange termijn je nieren en lever kunnen aantasten. “ Ik heb toen voor mezelf besloten dat 1 per dag mij nu dusdanig helpt dat ik ermee door ga. Zolang het de baby geen kwaad kan helpt het mij nu enorm! Maar dit is natuurlijk voor iedereen z’n eigen keuze.

21 dagen geleden

Reactie op cr12345

Ja in de eerste instantie wel. En toen vroeg ik waarop ze dat baseerde (hah ...
Ah oké! Dat verschilt ook nog wel per VK dan denk ik. Ik ga het er morgen nog eens over hebben want als ze tot eind november blijft zitten dan wordt het een zware maand 😂

21 dagen geleden

Ik heb dit ook gedaan. Ik sliep niet en was helemaal op. Uiteindelijk helpt 1 nacht doorslapen niet zo heel erg veel, je bent niet ineens opgeladen. Maar ik kon er mentaal weer even tegen aan! Als je zo slecht slaapt zou ik het je zeker aanraden. Ik vond het enorm spannend maar ik was enorm blij de volgende dag. Kon toen sinds lange tijd weer een beetje lachen. Succes😘

21 dagen geleden

Ik slaap vanwege m’n bekkenpijn ook erg slecht. Draaien is megapijnlijk, en omdat ik overdag al veel in bed lig en weinig buiten kom slaap ik ook veel lichter. Ik probeer nu om juist wat later naar bed te gaan zodat ik niet om 3 uur alweer helemaal klaar ben met slapen, en overdag zoveel mogelijk te bewegen waar dat kan (kan eigenlijk alleen nog maar fietsen). In het ziekenhuis slapen met medicatie zou ik niet zo goed durven omdat zon bed me zwaar ellendig lijkt liggen, en als ik onder de medicatie een paar uur stillig zonder te draaien ben ik volgens mij helemaal vastgeroest smorgens 🤭 Maar misschien valt het alles mee hoor, gewoon doen wat voor jou het beste voelt…

21 dagen geleden

Reactie op ZomaarBetty

Ik slaap vanwege m’n bekkenpijn ook erg slecht. Draaien is megapijnlijk, en ...
Door de medicatie voelde ik niet eens dat het bed niet goed lag hihi. Ik vond t heel erg mee vallen