24 Reacties

2 maanden geleden

Het rolt net niet zo mooi/makkelijk?

2 maanden geleden

Love it!

2 maanden geleden

Mooi!!! 😍 Hoe heten je jongens?

2 maanden geleden

Vind de naam persoonlijk niet zo mooi.

2 maanden geleden

Mijn jongens zijn vernoemd naar de kids van bob marley.. Damian kymani en julian. En julian spreek je niet op zn nederlands uit uit

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Vind de naam persoonlijk niet zo mooi.
Dat kan. Ik heb deze naam ook uit de film columbiana . Vind dat zelf een geweldige film. En cateleya is ook een erg mooi lekker ruikende bloem

2 maanden geleden

Reactie op Atb86

Mijn jongens zijn vernoemd naar de kids van bob marley.. Damian kymani en ...
Wat leuk! Mijn zoontje van 3 heet ook Julian (meer Spaans/Engels) uitgesproken. Catelaya past perfect bij de namen van je boys

2 maanden geleden

Mooi, vind hem dus best lekker eruit rollen. Past bij de andere namen.

2 maanden geleden

Erg mooie naam

2 maanden geleden

Reactie op Julian’s mama

Wat leuk! Mijn zoontje van 3 heet ook Julian (meer Spaans/Engels) uitgespro ...
Dankje wel..ik vond deze unieke aparte mooie naam er ook bij passen Dat dacht ik al aangezien jij er een 's achter had gezet. Ik moet zijn naam erg vaak verbeteren want die boeren hier spreken het altijd oerhollands uit

2 maanden geleden

Vind het niet mooi, maar dat is mijn smaak. Vind ook niet dat je je keuze moet maken aan de hand van andermans mening. Kiezen wat jullie zelf mooi vinden, het is tenslotte jullie kind.

2 maanden geleden

Niet mijn smaak persé, vind het een hele lange moeilijke naam

2 maanden geleden

GEWELDIG!😍 Zo wilde ik mijn kind noemen als het een meisje zou worden, wel als tweede naam. Alleen ik krijg een jongetje dus helaas!

2 maanden geleden

Reactie op Anoniempjuh

GEWELDIG!😍 Zo wilde ik mijn kind noemen als het een meisje zou worden, wel ...
Thnx

2 maanden geleden

Ik had ooit een meisje op mn werk (kdv) die zo heette. Was echt zo'n knapkind, lekker met eigen mening maar zo grappig hoe dat eruit kwam. Kleine diva😂 Vind het sindsdien zó een leuke naam!! Zou het zelf niet nemen want vind het niet in ons gezin passen, maar snap echt dat mensen deze naam kiezen haha🤭

2 maanden geleden

Ik vind het ook niet zo mooi, maar het gaat erom wat jullie mooi vinden toch. Bedoel misschien vind je de namen van mijn kinderen ook wel spuuglelijk..

2 maanden geleden

Lastig! Snap heel goed dat je het vraagt, omdat je de ‘juiste’ keuze wilt maken, maar namen zijn zo subjectief. Stel, iedereen zegt hier: ‘niet leuk’, ga je de naam dan niet doen? En dan is het alsnog een steekproef van relatief maar een paar mensen op dit forum en nog belangrijker: vooral jij en je man moeten de naam mooi vinden! Succes in je afweging!

2 maanden geleden

Over smaak valt niet te twisten maar ik vraag me af hoe je hem uitspreekt en andersom kan ik me voorstellen dat ze hem altijd zal moeten spellen.

2 maanden geleden

Ik moet denken aan een japans spel wat ik vroeger speelde. Je moest dan taarten maken en als je de slagroom knop indrukte zei een japans figuur: oooooooo catanaya. Geen idee wat het betekent maar moest daar aan denken 😋. Vind het niet zo

2 maanden geleden

Ik vind het niet mooi. Maar, de stijl van de namen van mijn kinderen is dan ook compleet anders. Ik zou doen wat jullie gevoel zegt. Enige waar ik goed over zou nadenken: hoe makkelijk is het voor jullie dochter om uit te spreken als ze klein is en hoe vaak zal ze het letterlijk moeten gaan spellen. Verder echt helemaal jullie keuze!