375 Reacties
Nieuwste boven Aardbeien, frambozen en zure snoepjes
Softijs (het liefste van de ikea), Kandijkoekjes met kaas, peer, wortel en sinds vandaag sinasappelsap (voorheen luste ik dacht echt niet)
Fruit, en rood water (bubbeltjes water). Heerlijk
Warme ham/kaas croissantjes
Snoepjes! Alle soorten snoepjes 馃槀. Normaal eet ik dat niet graag maar nu wel
Reactie op
Abietje
Warme ham/kaas croissantjes
Ohh ja die eet ik ook graag vooral die van bakker Bart 馃グ
Reactie op
Loetjes97
Softijs (het liefste van de ikea), Kandijkoekjes met kaas, peer, wortel en ...
Krijg je geen maagzuur van sinaasappelsap tot nu toe? Hier zat het meteen erg hoog helaas de hele dag 馃槙
(Soft)ijs! Alles en elke soort, maakt niet uit wat! 馃槏 En een glas ijskoude cola in de avond (maar daar moet jk na van mezelf mee stoppen haha).
Stokbrood met gelaarste kat dip
Melk en geroosterd brood met boter en kaas!
Reactie op
lisssiee
Stokbrood met gelaarste kat dip
Ja ben zo blij dat je die dip gewoon mag eten gelukkig馃いNu gelijk trek in!
Reactie op
Moeke21
Krijg je geen maagzuur van sinaasappelsap tot nu toe? Hier zat het meteen e ...
Nee nog geen last van maar het is pas sinds vandaag. Dus hou het even in de gaten
Ja ben zo blij dat je die dip gewoon mag eten gelukkig馃いNu gelijk trek in!
Die dip is gewoon de hemel afgelopen week in de aanbieding bij de drik voor 1,49 ik kon me niet inhouden Oops 12 bakjes mee genomen er zijn er al 5 op
Blauwe bessen 馃珢! En veel ander fruit. Maar moest gisteren even bijna huilen toen de apenkoppen in de jumbo op waren 馃ゲ (gelukkig hadden ze van huismerk ook!)
Reactie op
lisssiee
Die dip is gewoon de hemel afgelopen week in de aanbieding bij de drik voor ...
Die ken ik niet eens?? Ga eens proberen ook!
Reactie op
Moeke21
Die ken ik niet eens?? Ga eens proberen ook!
Ja de dip is oorspronkelijk van een restaurant uit mijn woonplaats (bistro de Gelaarsde Kat uit Alphen aan den Rijn) en toen ging de jumbo hier eerst alleen die dip verkopen maar dat ging z贸 goed dat het al heel snel over ging naar meerdere jumbo鈥檚 en later ook naar andere supermarkten! Hij is 茅cht de moeite waard!! 馃構
(Gepasteuriseerde)brie en coolbest mango 馃槏
Chips. Echt zo vreselijk. Maar ik wil constant zout en vet. Daarna word ik misselijk, dus ik probeer te minderen 馃槄
Cup a soup, Pringles naturel, komkommer, zure matten en caprisun orange馃槀 Allemaal dingen die ik eerst niet at/dronk.