375 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op laupstra
En Samson en Gert koeken. For the record: vooral dingen waar ik al 20 jaar ...
Maar de échte Samson en Gert is er niet meer toch?? Heb jij ze gevonden óf vindt je de nieuwe ook prima?
Ben zelfs naar België gereden omdat ik ergens op internet had gelezen dat ze die daar nog hadden. Na 5 dozen gekocht te hebben, kwam ik in de auto achter dat ze toch echt niet zoals die van vroeger zijn =(
4 maanden geleden
Wentelteefjes, slagroom. Slagroom op de koffie, slagroom op een wafeltje, slagroom op aardbeien, chocolademelk met slagroom. En sinas!
4 maanden geleden
Reactie op Sunflower1988
Wentelteefjes, slagroom. Slagroom op de koffie, slagroom op een wafeltje, s ...
Slagroom craving kreeg ik ook en heb direct een busje gehaald, maar behalve een matcha en koffie met slagroom heb ik er nog niet veel mee gedaan 🤭
4 maanden geleden
Craving voor bier, dus heb alcoholvrij gehaald. Vond dat normaal niet lekker (smaakte toch anders) maar nu bevalt het wel 🤭
3 maanden geleden
Zure groene pepers en crème fraise gemengd met harissa. Ik eet dit overal bij of gewoon los. Gewoon deze combi pittig, zuur, spicy, love it!
3 maanden geleden
Heb de laatste tijd echt teveel cravings 😅 het ene moment wil ik croissants, dan chocolade, dan fruit en dan opeens donuts 🤭
3 maanden geleden
Fruit, fruit, fruit en waterijsjes met fruit.
Al vanaf het begin dat ik misselijkheid heb en ja 25 weken en sochtends nog steeds misselijk en gewoon fruit naar binnen en t gaat weer goed.
Fristi en capri sun ook heeerlijkkk