375 Reacties
2 maanden geleden
Marsepein en cola 馃槄 niet echt gezond. Ik merk wel dat ik met avondeten vaak zin heb in iets gezonders/vullenders, wat een keer een gezondere craving is sinds ik zwanger ben 馃き
2 maanden geleden
Reactie op mermaidmommy
Marsepein en cola 馃槄 niet echt gezond. Ik merk wel dat ik met avondeten vaa ...
Jaa hier ook wel die gezonde neiging met avondeten. Onze keuken wordt dan ook verbouwd dus ook wel 'makkelijk' maar wij eten veel kant en klare salades en buddah bowls met avondeten.
2 maanden geleden
Reactie op saardh96
Ik zag bij de Hema een los zakje met alleen schuimpjes liggen en moest aan ...
Thanks! 馃榿馃構
茅茅n maand geleden
Heb de laatste dagen echt zin in ongezonde dingen uit airfryer zoals bitterballen 馃槀 en dan ook vaak rond tijdstippen zoals nu (11-12 uur)
茅茅n maand geleden
Ik zei gisteren nog tegen mijn man, jij zit maar te hopen op het moment dat je een keer 's nachts naar het tankstation voor magnums mag of naar de Mac haha.. heb dat heel de zwangerschap niet gehad. En nu de laatste dagen krijg ik 眉berhaupt niet zoveel meer naar binnen.
茅茅n maand geleden
Sinaasappels
Cherry tomaten
Ananas
Ijskoffie
Continue aften in m'n mond maar ik kan niet stoppen met het fruit 馃ゲ zo lekkkeeeeerrr
茅茅n maand geleden
Ik heb echt nauwelijks cravings gehad. Alleen in het begin een klein beetje: witte bolletjes met kaas, appelsap, rood fruit. En de ah versie van magnum almond. Maar ik at het niet echt veel.
Ik zag nu wel dat de oliebollenkraam er weer staat. En daar heb ik sowieso een enorm zwak voor. Zwanger of niet. Het is maar goed dat ik er bijna ben (ruim 39 weken) en ik niet zover meer kan lopen -_- Manlief lijkt wel oost Indisch doof, zovaak moest ik vragen om een oliebol.