375 Reacties

één maand geleden

Truffel kruidnoten! Zodra het zakje leeg is na een paar dagen, moet ik echt meteen weer nieuwe hebben 🥹

één maand geleden

Reactie op Anansie12

Melk melk en nog eens melk😁
DIT!

één maand geleden

Reactie op Ds0

Ook een laag HB toevallig?😂🤭
Haha hier ook! Verslaafd! En laag HB idd

één maand geleden

Ijsklontjes😅😍😍

één maand geleden

Koude chocomel 🤩

één maand geleden

Reactie op Ds0

Weer ijsklontjes net als bij mijn 1e (ook ijzer te kort🙈) en ook veel zoet ...
Ha heb ik ook! Ben er helemaal verzot op...had alleen de link nog niet gelegd met m'n lage hb😅😄

één maand geleden

Hier ook alleen maar ijsklontjes 😂 Als ik niet thuis ben, kan ik er alleen maar aan denken 😂

één maand geleden

Reactie op a1999e

Koude chocomel 🤩
Deze deel ik ook! Al vind ik zowel warm als koud lekker op het moment. Dus de chocolademelk zelf zal de craving wel zijn hier 🤭

één maand geleden

Zure snoepjes, maar vooral komkommer. Ik eet soms 2 hele per dag 😂😂😂😂. Ze werken daarnaast zo goed tegen maagzuur bij mij 😍

één maand geleden

Mijn cravings zijn alleen geuren, en dan met name lucifers, rubber, rook en benzine… 🥲🥲🥲 help hahah

één maand geleden

Momenteel iedere avond een grapefruit omdat ik iets wil dat mega fris is (het liefst ook nog uit de koelkast). Verder walnoten, pindakaas en eieren en van die Turkse ingelegde pepers.

één maand geleden

Reactie op lau1995

Mijn cravings zijn alleen geuren, en dan met name lucifers, rubber, rook e ...
Of oude gebouwen. Van die oude muffe gymzalen ofzo. Ik weet niet waarom maar dat is de beste geur ever. Maar ik heb ook echt mega afkeer tegen sommige geuren.

één maand geleden

Mac Donalds frites. Het is dat ik 2 kinderen moet eten geven, anders zat ik er elke dag.

één maand geleden

Oh yeah ik heb ze blijkbaar ook. Chocomel en ijsthee. 🤣

één maand geleden

Pepsi max ipv coca cola zero, tofifee 🥰

één maand geleden

Thee en dan een digestive koekje erin dopen. Kan ik de hele dag door doen. Echt zo vreemd 😂. Oja en ik heb echt enorm veel dorst, dus ik drink de hele dag door. Wil het liefst gewoon water/ thee.

één maand geleden

Reactie op krulstaartjes

Momenteel iedere avond een grapefruit omdat ik iets wil dat mega fris is (h ...
Ja fruit uit de koelkast is zo lekker. M'n hele zwangerschap al die kleine appeltjes uit de koelkast!

één maand geleden

Liters en liters melk zijn er doorheen gegaan.. En yoghurt met honing en cornflakes. En peren ijsjes! En ananas, mandarijnen en kiwi’s 😋 En sinds een paar dagen chocolade kruidnoten

één maand geleden

Oh die cravings maken mij gek, in de ochtend al chookie aan het eten😍

één maand geleden

Merci chocola! En dan vooral die met Marsepein🤤