375 Reacties

7 maanden geleden

Magnum white, KFC, Liga milk break 🙈

7 maanden geleden

Van die Cracotte crackers met kaas of chocopasta😇 Nooit cravings ofzo gehad bij m’n eerste zwangerschap maar nu ik echt m’n misselijkheid weg moet eten, gaan deze er wel heel goed in🤣

7 maanden geleden

Ja de dip is oorspronkelijk van een restaurant uit mijn woonplaats (bistro ...
Ik hoorde dat hij was overgenomen ik heb er ooit eens gegeten zo doende ken ik deze dip door mijn ex die toen in Zwammerdam woonde ik wil graag nog eens weer daar gaan eten want het is lekker eten daar

7 maanden geleden

Reactie op Moeke21

Die ken ik niet eens?? Ga eens proberen ook!
Als je van oude kaas houd en een goede dip echt een aanrader beste is als de stokbrood nog een. Beetje warm is het is hemels

7 maanden geleden

Reactie op MarJong

Van die Cracotte crackers met kaas of chocopasta😇 Nooit cravings ofzo geha ...
Oh ja maar dan met oude kaas salade hahaha! Of heel fout met pindakaas of rozewitte muisjes

7 maanden geleden

Ja de dip is oorspronkelijk van een restaurant uit mijn woonplaats (bistro ...
Ik ben ontzettend blij dat ze het hier in Rotterdam ook verkopen ander had ik het niet meer kunnen eten 😭

7 maanden geleden

Alles met kaas. Ham kaascroissantje, krentenbol met kaas, chips met kaassmaak, kaassoufle, rijstwafel met smeerkaas, kaas uit het vuistje. Mn vriend durft het laatste plakje kaas al niet meer te pakken.. Oeps.

7 maanden geleden

Reactie op lisssiee

Die dip is gewoon de hemel afgelopen week in de aanbieding bij de drik voor ...
Door deze foto kreeg ik er zo zin in. 2 supermarkten gehad hier en bij beide hadden ze het niet. Zo jammer…. Ga vant weekend nog een poging doen bij wat andere supermarkten😂

7 maanden geleden

Reactie op Girlsmom27

Door deze foto kreeg ik er zo zin in. 2 supermarkten gehad hier en bij beid ...
Heb je de Jumbo geprobeerd?

7 maanden geleden

Cup a soup, blauwe druiven en peer ijsjes 🤤

7 maanden geleden

Bugles met cashew jalapeño pikante dip van de Albert Heijn 😂 Vegan frikandelbroodjes

7 maanden geleden

Loempia's heb ik ook de laatste weken 😂 Verder ben ik erg into zure en koude dingen, dus zuurkool stamppot, citroen ijsjes, ice tea met citroen en slushes. En sinds vandaag heb ik tortilla chips met salsa in mijn hoofd, dus dat haal ik morgen wel even 😂

7 maanden geleden

Reactie op mvdkam

Cup a soup, blauwe druiven en peer ijsjes 🤤
Peer ijsjes heb ik ook echt een maand gehad haha, heb er nog steeds wat over en zal weinig moeite hebben om die op te maken, maar heb nu meer zin in citroen 😂

7 maanden geleden

Reactie op lisssiee

Heb je de Jumbo geprobeerd?
Jaa maar wij hebben een hele kleine jumbo bij ons in de wijk. Die hebben sws niet veel. Ik ga vant weekend even naar de grote en dan hopen dat ze het daar wel hebben.

7 maanden geleden

Reactie op Girlsmom27

Jaa maar wij hebben een hele kleine jumbo bij ons in de wijk. Die hebben sw ...
Ik hoop dat je het mag vinden 😍

7 maanden geleden

Soep!!

7 maanden geleden

Witte bolletjes met kaas en appelsap!

7 maanden geleden

Cotton sweet druiven van de appie 🤪

7 maanden geleden

Tomatensoep! Maar ook frikandelbroodjes en zure snoepjes ;)

7 maanden geleden

Ik had eerst appelsap, nu alles met aardbei. Aardbei limonade, aardbei ijsjes haha..