Van die Cracotte crackers met kaas of chocopasta😇 Nooit cravings ofzo gehad bij m’n eerste zwangerschap maar nu ik echt m’n misselijkheid weg moet eten, gaan deze er wel heel goed in🤣
Ja de dip is oorspronkelijk van een restaurant uit mijn woonplaats (bistro ...
Ik hoorde dat hij was overgenomen ik heb er ooit eens gegeten zo doende ken ik deze dip door mijn ex die toen in Zwammerdam woonde ik wil graag nog eens weer daar gaan eten want het is lekker eten daar
Alles met kaas. Ham kaascroissantje, krentenbol met kaas, chips met kaassmaak, kaassoufle, rijstwafel met smeerkaas, kaas uit het vuistje. Mn vriend durft het laatste plakje kaas al niet meer te pakken.. Oeps.
Die dip is gewoon de hemel afgelopen week in de aanbieding bij de drik voor ...
Door deze foto kreeg ik er zo zin in. 2 supermarkten gehad hier en bij beide hadden ze het niet. Zo jammer…. Ga vant weekend nog een poging doen bij wat andere supermarkten😂
Loempia's heb ik ook de laatste weken 😂
Verder ben ik erg into zure en koude dingen, dus zuurkool stamppot, citroen ijsjes, ice tea met citroen en slushes. En sinds vandaag heb ik tortilla chips met salsa in mijn hoofd, dus dat haal ik morgen wel even 😂
Peer ijsjes heb ik ook echt een maand gehad haha, heb er nog steeds wat over en zal weinig moeite hebben om die op te maken, maar heb nu meer zin in citroen 😂
Jaa maar wij hebben een hele kleine jumbo bij ons in de wijk. Die hebben sws niet veel. Ik ga vant weekend even naar de grote en dan hopen dat ze het daar wel hebben.