375 Reacties

7 maanden geleden

Hamkaascroissant en ik lus geen eens ham 🤣😅

7 maanden geleden

Alles wat vet en zoet is 😭

7 maanden geleden

Koude smoothies :D hele vriezer ligt vol met zakken fruit en groente nu.. gelukkig wel een redelijk gezonde craving!

7 maanden geleden

Verse sinaasappelsap. 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Catladyy

Alles wat vet en zoet is 😭
Ja pff zelfde hier, en alles wat gezond is heb ik juist echt niet. 🫠

7 maanden geleden

Reactie op lisssiee

Ik hoop dat je het mag vinden 😍
Ja vandaag gevonden… bakje is al bijna leeg 😂😂😂

7 maanden geleden

Die goedkope hamburgers van de Mac. Die kan ik elke dag eten. Pecannoten met honing, en ook echt op elke pecannoot moet een lading honing. Chocolade cornflakes dat eet ik normaal ook echt nooit. Sinaasappelsap maar dan ook echt een liter fles op een dag als ik niet op let. Bananen met slagroom en hagelslag en pindakaas. Ijskoude smoothie met bevroren fruit.

7 maanden geleden

Niet perse nog echte cravings, meer dat andere dingen niet lekker zijn momenteel. Hier gaat koud en zoet het beste, dus ijs, koekjes, chocola, (gepureerd) fruit.

7 maanden geleden

Reactie op Girlsmom27

Ja vandaag gevonden… bakje is al bijna leeg 😂😂😂
Zo blij voor je dat je het heb gevonden heb je maar 1 bakje netjes mee genomen 🤣🤣 ik deze idoot is er nog een paar gaan bij kopen omdat stel je voor dat ik zonder komt en er trek in heb 🤣

7 maanden geleden

Mijn schoonmoeder had gister een rabarber toetje gemaakt en dat was zo lekker zuur, nu heb ik er nog steeds zin in 😂 mijn man krijgt vandaag het recept en gaat het proberen na te maken, ben benieuwd!

7 maanden geleden

Loops cornflakes met warme melk 🤤

7 maanden geleden

Alles wat zoet of zout of vet is 😅 Liefst dropjes, maar die mag je nu niet zoveel 😔 Maar deze week is de Maoam snoep de verslaving 🤣

7 maanden geleden

Aardbeien 😍

7 maanden geleden

Jonge kaas met aardbeien jam, glas koude melk, meloen. Nu meteen weer zin in 😂

7 maanden geleden

Karnemelk, yoghurt , aardbeien watermeloen en ijsblokjes 😂

7 maanden geleden

Ik had gisteren dus een super rare combinatie. Zo raar dat ik het niet gegeten heb maar ik heb er de hele avond en zelfs ‘s nachts nog over na gedacht. Witte chocolade met sambal. 🫠 Ik weet het. Super raar. Ik snap het zelf ook niet. Nu niet meer. Maar gisteren leek me dit de beste combi ever.

7 maanden geleden

Reactie op lisssiee

Zo blij voor je dat je het heb gevonden heb je maar 1 bakje netjes mee geno ...
Jaa ik zat wel te twijfelen 😂. Maar had zo iets oké als ik meer nodig heb rij ik wel weer naar de winkel. Weet nu welke winkel ik moet hebben. Ik snap jou ook wel haha. Beter te veel in huis dan helemaal niks. 😂😂

7 maanden geleden

Tum tum

7 maanden geleden

Appels en aardbeien, brie, spa rood en frietjes zijn wel favoriet hier

7 maanden geleden

De simpelse hamburger van de mac (of eigenlijk die augurk die er op zit), chips/kaaszoutjes en chocomelk