375 Reacties

7 maanden geleden

verslaafd aan aarbeien, meloen en ijs.... zo veel ijs... voornamelijk speculoosijs of een bolletje chocola. We liggen op de route van een ijskar die 2x per week passeert.... weg zelfbeheersing 馃槄

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Sushi, carpaccio, cola, zalm, biefstuk, American filet, wijn. Alles wat ik ...
Misschien vega(n) filet americain proberen? En laatst had ik een aardige 0,0% (茅cht alcoholvrije) wijn gehad! Cola mag met mate, toch? Desalniettemin lastig als je precies hunkert naar wat niet mag!

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Sushi, carpaccio, cola, zalm, biefstuk, American filet, wijn. Alles wat ik ...
Ik ben zo verbaast hoe makkelijk ik wijn kan laten staan, terwijl ik 茅cht van een glaasje hou 馃槄 met zalm heb ik daarentegen veel meer moeite! Laatst gerookte zalm gekocht en ff gaar gemaakt in teriyakisaus, heb zoooo genoten! Wil vanavond weer zoiets maken, maar dan italiaanse pasta variant! Als het gaar is, is het helemaal ok om te eten en nog steeds heel lekker!

7 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

Misschien vega(n) filet americain proberen? En laatst had ik een aardige 0, ...
Ik weet dat ik 6 jaar geleden de american filet (vegan) van de albert heijn ontzettend lekker vond. Maarja vergeleken met de echte was hij dus eigenlijk toch ook niet te vreten 馃槤馃槤馃槤

7 maanden geleden

Reactie op o0O0o_Mies

Ik ben zo verbaast hoe makkelijk ik wijn kan laten staan, terwijl ik 茅cht v ...
Maar ik vind gebakken zalm dus niet lekker 馃ズ

7 maanden geleden

Reactie op framboosjex

Ik weet dat ik 6 jaar geleden de american filet (vegan) van de albert heijn ...
In zes jaar tijd zijn de vleesvervangers gelukkig behoorlijk ontwikkeld. Ik ben veganist, maar mijn vriend niet. Hij proeft geen verschil tussen vlees filet of de vegan variant 鈽猴笍馃槈

6 maanden geleden

Another craving unlocked: zure haring 馃槀

6 maanden geleden

Niet meer misselijk zijn is wel mijn nr 1 craving.

6 maanden geleden

Reactie op Verliefdemama

In zes jaar tijd zijn de vleesvervangers gelukkig behoorlijk ontwikkeld. Ik ...
Oh, welke vega neem je dan?

6 maanden geleden

Koude watermeloen pfff niet aan te slepen hier thuis! 馃崏

6 maanden geleden

Ijskoude jus d'orange kan ik met liters drinken!

6 maanden geleden

Fruit en al het snoep wat maar enigzins lijkt op winegums. Haribo zakken tegelijk. Zolang het maar zoet is.

6 maanden geleden

Perenijsjes maar alleen die van ola馃ぃ

6 maanden geleden

Oude kaas 馃槄

6 maanden geleden

Zure matjes, en aardbei waterijsjes van de lidl 馃グ

6 maanden geleden

Fruit (aardbeien, sinds kort watermeloen) augurken (altijd al ook voor zwangerschap) maar nu eet ik makkelijk een pot leeg 馃槀 Melk Rice crispys ontbijtgranen. En paprika鈥檚 馃槄

6 maanden geleden

Alles wat pittig is! Maar ik krijg er zulke zuurbranden van. Dus ik moet een beetje doseren..

6 maanden geleden

Cola, kinder bueno en aardbeien 馃グ

6 maanden geleden

Ik crave al sinds ik weet dat ik zwanger ben naar sushi. En dan bedoel ik dus rauwe zalm sushi. En ik zie en ruik het nu dus overal. En heb echt het idee dat ik gek word bij de gedachte dat ik nog 5,5 maand moet wachten op sushi. 馃槀馃槀馃槀馃槀

6 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Oh, welke vega neem je dan?
Meestal die van kips (in een groen kuipje). Vooral met wat peper erop is het echt heel prima te doen 馃槍