375 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op juliasz

Tomatensoep! Maar ook frikandelbroodjes en zure snoepjes ;)
Ik dus ook tomatensoep 🤣

5 maanden geleden

Mijn zwangerschap craving bij mijn zoontje was watermeloen, dit was zo erg dat ik echt geïrriteerd werd als ik geen watermeloen had. Dit keer zijn mijn cravings augurken, kan gewoon een hele pot leeg eten, olijven en mais 😊 vooral augurken en olijven voor nu 😂

5 maanden geleden

Earl grey thee! Hou helemaal niet van theïne, maar die geur vind ik zoooo lekker 😂 Eerste keer (heb al twee boys) dat ik een craving heb

5 maanden geleden

Koud sinaasappelsap, kan echt liiiiiters drinken, zo lekkerrr haha

5 maanden geleden

Reactie op msxrowena

Ik dus ook tomatensoep 🤣
Ik ook!

5 maanden geleden

Gisteren had ik zoooo’n zin in een wit bolletje met plakjes leverworst. Maar ik ben sterk gebleven 🤣 Soep gaat er altijd goed in, aardbeien ook zalig, winegums zijn ook helemaal te gek opeens haha. Oh en van die almhof yoghurtjes met van die chocoballetjes 🤤

5 maanden geleden

Laatste twee dagen opeens zin in chocolade 🤭 niet echt een gezonde craving helaas haha.

5 maanden geleden

Reactie op Michelle_1998

Gisteren had ik zoooo’n zin in een wit bolletje met plakjes leverworst. Maa ...
Ik heb daarom de vegan leverworst probeerd. Niet helemaal hetzelfde maar voldeed voor de craving 😂

5 maanden geleden

snoepscheppen bij jamin, en ELKE DAG spaghetti bolognese 🥰 ohja en vlaflip

5 maanden geleden

Reactie op Lithaniel

Earl grey thee! Hou helemaal niet van theïne, maar die geur vind ik zoooo l ...
Dit heb ik ook! En er is een theïne vrije van Twinings! Wel alleen online te vinden, maar zo lekker.

5 maanden geleden

Hagelslag 🥲🥲🥲

5 maanden geleden

Ik heb heel erg zin in zoete dingen en eet veel fruit en snoeptomaatjes. Normaal ben ik echt van de zouten snacks, maar nu geen zin in.

5 maanden geleden

Reactie op Lithaniel

Ik heb bij Simon Lévelt ook een ‘earl white’ gevonden. Smaakt heel vergelijkbaar met earl grey thee, maar dan met witte thee (heeft veel minder theïne!)

5 maanden geleden

versgeperste sinaasappelsap met citroen🤤

5 maanden geleden

Reactie op Lithaniel

Zonnatura heeft ook lekkere theïne vrije thee😄

5 maanden geleden

Fristi, melk, echt heeel veel zin in cola en rauwe ei maar dat mag niet🥹 vooral zoete dingen. Chocolade Cornflakes met melk vind ik momenteel ook super lekker, en begin van de zwangerschap kon ik geen vlees zien of ruiken maar nu heb ik juist zin in vlees😅 kaasstengels, bitterballen

5 maanden geleden

Reactie op Kimberlyx98

Fristi, melk, echt heeel veel zin in cola en rauwe ei maar dat mag niet🥹 v ...
Rauwe ei?! 🤣

5 maanden geleden

Tot nu is het altijd kaas geweest, en sinds de afgelopen weken is het appelmoes

5 maanden geleden

Snoep 😅

5 maanden geleden

Magnum double gold caramel billionaire. Niet aan te slepen deze ijsjes. En dat terwijl ik voor de zwangerschap maar een paar keer per jaar ijs at. Maar ik ben pas 1.5 kg aangekomen bij 20 weken dus ik let er ook totaal niet op hoeveel ik er eet 🙃