34 Reacties

5 maanden geleden

Het haren trekken! Ik hoopte dat ze het nog zou afleren 😂 maak mijn haar wel altijd vast, maar nu ze handiger is haar handjes trekt ze het gewoon los 😅 Zal blij zijn als ze klaar is met het haren trekken 🤭

5 maanden geleden

Word zo moe van die mensen die aan me lopen te trekken dat ik er op uit moet zonder kind, zeker degene die zelf geen kinderen hebben. Nee ik wil niet even ‘lekker weg’ zonder kind. Ik wil lekker met mijn kind op stap en samen de wereld ontdekken. Ik werk 3 dagen dus ben al genoeg zonder mijn lieve meisje 🩷

5 maanden geleden

Word zo moe van die mensen die aan me lopen te trekken dat ik er op uit moe ...
Heel herkenbaar, ook van een vriendin die tegelijk een kindje heeft gekregen en het net anders doet dan ik. Maar wel veel vragen stelt over hoe ik het doe waarin ik toch een soort oordelen hoor

5 maanden geleden

Ik vind het zo lastig dat het grote loslaten nu al begint! Ze wordt steeds mobieler en wil alles ontdekken, en ik moet aanleren om haar niet de hele tijd vast te houden of te beschermen..

5 maanden geleden

Word zo moe van die mensen die aan me lopen te trekken dat ik er op uit moe ...
Aaah ik heb ook helemaal geen behoefte om alleen weg te gaan 😂. Wij waren op vakantie en een week kwamen mijn ouders ook over. Heletijd pushen dat wij met zijn tweeën uiteten moesten gaan. Wij vinden het juist zo gezellig nu met die kleine erbij 😂

5 maanden geleden

Reactie op mermaidmommy

Het haren trekken! Ik hoopte dat ze het nog zou afleren 😂 maak mijn haar w ...
Oh hier heb ik dat met mijn bril en oorbellen! 🙈

5 maanden geleden

Fomo hebben bij alles wat ik van m’n kinderen zou moeten missen als ik er niet bij ben, tegelijkertijd heel graag meer tijd voor mijzelf willen hebben, tegelijkertijd het huis gewoon meer op orde willen hebben voor meer rust in mijn hoofd. En wat ik ook doe, het dus nooit goed genoeg is, ik mis gewoon uren in een dag 🫣

5 maanden geleden

Reactie op leoniedg

Fomo hebben bij alles wat ik van m’n kinderen zou moeten missen als ik er n ...
Precies dit!

5 maanden geleden

Vannacht slapen wij in een hotel. Eigen tandpasta vergeten. Die van dochter wel bij. Net getest. Nou wat een gore bedoeling is aardbei tandpasta 😂. Geen aanrader haha

5 maanden geleden

We hebben een autorit van 13 uur te gaan en kan niet wachten tot het voorbij is. Voorheen was het soms al zwaar, maar nu met de kleine erbij is het nog pittiger. Lang leven morgen ochtend als we aankomen.

5 maanden geleden

Dat mijn baby groot is betekent niet dat ‘ie alles ook al meteen kan en doet! 🗣️

5 maanden geleden

Reactie op krulstaartjes

We hebben een autorit van 13 uur te gaan en kan niet wachten tot het voorbi ...
Ah hoe is het gegaan? Wij ook binnenkort!

5 maanden geleden

Reactie op krulstaartjes

We hebben een autorit van 13 uur te gaan en kan niet wachten tot het voorbi ...
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Wij gaan over 2 weken over ruim 13u rijden.

4 maanden geleden

Reactie op Tona

Oh hier heb ik dat met mijn bril en oorbellen! 🙈
Hier ook met mijn bril, ja.. 😂 maar dat doet iig geen pijn. Haren trekken wel 🥲

4 maanden geleden

Poef ben moe! Dochter heeft flinke koorts en is enorm aan mij geplakt. Vol snot en spuug en volle blaas doorgebracht vandaag 🥲. Ben kapot! Dochter ligt nu in bed en even snel gedoucht. Mocht ze straks weer komen ben ik iig een beetje fris en fruitig. Ga zo ko op de bank met Chinees van thuisbezorgd.

4 maanden geleden

Dat je echt niets kunt met advies van het cb🤭 Om de twee uur voeden want ze groeit niet goed genoeg. Spuugt veel melk terug, slaapt nagenoeg niet overdag, huilt, krijst, schreeuwt heel veel. “Alles wat je doet is goed”. Lang leve de osteopaat. Ben die vrouw eeuwig dankbaar. Zij dacht dat het door mijn zuivelinname kwam (ik geef bv). Toen ik daarmee stopte had ik een baby die tevreden was en niet gilde van de krampjes in de avond. Vooralsnog heel weinig sliep overdag maar oke. Wakker tijden? Heel eerlijk, ik had er nog nooit van gehoord. Doormiddel van een slaapcoach bij ons op de opvang alle tips toegepast en ze sliep ineens door en overdag ook prima 🙏🏻

4 maanden geleden

Reactie op Wenteleefje

Poef ben moe! Dochter heeft flinke koorts en is enorm aan mij geplakt. Vol ...
Hier ook, heeft nu zesde ziekte. Paar dagen na de koorts rode bultjes gekregen.

4 maanden geleden

Ik had net even tranen tijdens het voeden omdat ik na 2,5 week vakantie morgen weer naar mijn werk moet..

4 maanden geleden

Reactie op Gien

Ik ben benieuwd hoe het is gegaan! Wij gaan over 2 weken over ruim 13u rijd ...
Heel goed! We zijn net voor haar bedtijd vertrokken (luier verschoond etc, pyjama aan etc). Ik ben achter gaan zitten en had een paar flessen afgekolfde melk al voor als ze wakker werd. Ze was het laatste uurtje wakker maar het is heel goed gegaan.

4 maanden geleden

Reactie op krulstaartjes

Heel goed! We zijn net voor haar bedtijd vertrokken (luier verschoond etc, ...
Ah wat fijn! Nu lekker genieten. Dat is idd ook ons plan, voor bedtijd vertrekken en hopelijk lekker in de auto doortukken.