11 Reacties

één maand geleden

Ik ken het gelukkig niet, maar zou even je verloskundige bellen voor de zekerheid. Ook al is het zondag, kun je ze gewoon voor bellen.

één maand geleden

Ik heb oprecht ook geen idee denk alleen met je mee. https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/zwangerschapsvergiftiging/ Je kan dit eens lezen en zou anders gewoon je verloskundige bellen voor de zekerheid. Hoop dat het gewoon wat onschuldigs was 🤍

één maand geleden

Klinkt als een migraine aura (zie puntje 3). Heb het zelf 2 x gehad door hormonen (1 x bij menstruatie en 1 x in het eerste trimester van deze zwangerschap). Vond het ook erg schrikken! Maar ik geloof niet dat het veel kwaad kan. Hopelijk ben je snel van de hoofdpijn af 🍀

één maand geleden

Reactie op Emma7632

Klinkt als een migraine aura (zie puntje 3). Heb het zelf 2 x gehad door ho ...
Ik voelde de tintelingen overigens ook maar aan 1 kant! (Toevallig ook links). In mijn hand en mond ook!

één maand geleden

Ik ben op dit moment ziekenhuis en word gecontroleerd! Hopelijk trekt het snel weg en is het niks ergs🍀

één maand geleden

Ik moest ook meteen aan migraine denken! Dat is echt ontzettend vervelend, maar komt o.a. door de hormonen. Maar ik zal wel even bellen als ik jou was😊

één maand geleden

Reactie op LisaEngel1

Ik ben op dit moment ziekenhuis en word gecontroleerd! Hopelijk trekt het s ...
Fijn dat je goed gecontroleerd wordt, hopelijk knap je snel op en mag je weer naar huis!

één maand geleden

Reactie op LisaEngel1

Ik ben op dit moment ziekenhuis en word gecontroleerd! Hopelijk trekt het s ...
Hey Lisa! Hoe is het afgelopen?

één maand geleden

Reactie op DaCha

Hey Lisa! Hoe is het afgelopen?
Ik mocht gisteren gelijk langskomen, de kleine doet het goed gelukkig! Hoofdpijn is er nog maar wel minder, maar moet ik wel in de gaten houden dat afneemt en/of niet erger word. Daarbij zijn de tintelingen wel gek, hier vonden ze niks van maar als weer terug is, of wazig zie, moet ik gelijk terug komen! Voor nu vooral rust nemen en meer aan me zelf en de kleine gaan denken🍀

één maand geleden

Reactie op LisaEngel1

Ik mocht gisteren gelijk langskomen, de kleine doet het goed gelukkig! Hoof ...
Ik krijg dit door lage bloeddruk, nu veel meer ivm zwangerschap. Iets zouts eten/drinken helpt bij mij.

één maand geleden

Vervelend van je hoofdpijn, hopelijk neemt het af. Ik had toevallig gister ook gekke tintelingen, maar na paracetamol trok dat weg gelukkig. Even wazig zien die ik soms ook wel, vooral als ik even licht in mijn hoofd ben. Wanneer ik veel water drink merk ik wel dat ik geen last heb van alle klachten gerelateerd aan hoofdpijn of duizeligheid.