41 Reacties

één maand geleden

1 week

één maand geleden

Hi, 4 sept hebben ze het ontvangen en 10 okt is de beslissing gemaakt. Achteraf kreeg ik een brief met verzoek met aanleveren van zwangerschapsverklaring dat heb ik toen ook opgestuurd. Mijn verlof is 15-okt ingegaan.

één maand geleden

Zelfde situatie voor de tweede keer nu. Vorig keer duurde het ongeveer een maandje en nu staat er bij de vooruitgang dat het weer een maand ongeveer zal duren

één maand geleden

Als je inlogt op Mijn UWV zie je wanneer je de beslissing kunt verwachten. Bij mij kwam de beslissing eerder dan daar stond aangegeven, maar de eerste betaling liet weer een paar dagen langer op zich wachten.

één maand geleden

Ik heb bijna 8 weken moeten wachten en nog geen brief gekregen. Op internet stond wel dat hij was goedgekeurd en toegewezen. Als ik daar niet had gekeken had ik het nog niet geweten 😅

één maand geleden

Binnen een week

één maand geleden

Als je inlogt op Mijn UWV zie je wanneer je de beslissing kunt verwachten. ...
Hier exact hetzelfde 🤭

één maand geleden

Reactie op Elizakevin

1 week
1 week na aanvraag of 1 week na je zwangerschapsverlof?

één maand geleden

Reactie op Sunshine234

1 week na aanvraag of 1 week na je zwangerschapsverlof?
1 week na aanvraag

één maand geleden

Reactie op Elizakevin

1 week na aanvraag
Oh dat is sne!

één maand geleden

1 maand nadat de werkgever de aanvraag had ingediend ontvangen

één maand geleden

Dit kan je gewoon terugvinden bij MijnUWV

één maand geleden

Reactie op DaCha

Dit kan je gewoon terugvinden bij MijnUWV
Ik zie dit dus niet op mijn uwv

één maand geleden

Bij mij duurde het hooguit een week. Werkgever had het ook echt pas aangevraagd op de eerste dag van verlof, wellicht dat dit nog iets uitmaakt. Geen stress!

één maand geleden

Reactie op An0ukkkk

Bij mij duurde het hooguit een week. Werkgever had het ook echt pas aangevr ...
Werkgever? De wazo is voor zzp-ers toch?

één maand geleden

Reactie op Lisa4

Werkgever? De wazo is voor zzp-ers toch?
Nee wazo staat voor wet arbeid en zorg en is een uitkering die ook door werkgevers bij UWV wordt aangevraagd

één maand geleden

Is toch ook werkgever zijn “probleem”? Krijgt gewoon doorbetaald zoals normaal als je ergens in dienst bent, zou me er niet druk om maken als je gewoon ergens werkt

één maand geleden

Reactie op Noé91

Is toch ook werkgever zijn “probleem”? Krijgt gewoon doorbetaald zoals norm ...
Ik gok dat de meesten die zich hier ‘druk om maken’ zzp’er zijn :)

één maand geleden

Ik gok dat de meesten die zich hier ‘druk om maken’ zzp’er zijn :)
Ja dacht ik wel, gaat om de ZEZ uitkering dus 🙃

één maand geleden

In augustus digitaal aangevraagd. Omdat ik 3 weken geleden daar nog niets over had gehoord heb ik gebeld en bleek dat de aanvraag niet doorgekomen was. Formulieren toen per post ontvangen en direct terug gestuurd, na een week verzoek om aanvullende info ontvangen terwijl ik deze info wel had doorgegeven. 21 oktober is mijn verlof begonnen. Aanvullende info gisteren opgestuurd dus hoop dat het nu snel geregeld zal zijn. Maar wat een gedoe zeg.. niet fijn om nog niks te weten terwijl mijn verlof al begonnen is.