10 Reacties
7 dagen geleden
Ik vind het een beetje lastig inschatten want harde buiken heb ik al 3 weken (ben over 10 dagen uitgerekend) ik zelf heb ook al voorweeen elke dag maar geen ontsluiting. Als je harde buiken echt steken en krampen erbij zijn zou ik zeker bellen beter extra controleren dan dat het straks te laat is . Bij mij is ze woensdag langs geweest door me steken en krampen en had 1-2 cm ontsluiting maar tot heden nog geen ergere weeen of steken gehad. Was wel opgelucht dat ik had gebeld want kon toen met een fijner gevoel slapen 😊
7 dagen geleden
Reactie op Daniquexxpaige
Ik vind het een beetje lastig inschatten want harde buiken heb ik al 3 weke ...
Dankjewel voor je reactie! De harde buiken nemen wel toe in pijn vergeleken met een uur geleden. Ik twijfel zo ontzettend want ik wil niet met een vals alarm daar naar toe gaan…
7 dagen geleden
Reactie op user27081998
Dankjewel voor je reactie! De harde buiken nemen wel toe in pijn vergeleken ...
Maar je belt toch altijd eerst je verloskundige die dan langs kan komen om even te checken?
7 dagen geleden
Ik zou even wachten. Ben ook medisch en ik heb nu weeen om de 9 a 10 minuten. Gaat er vooral om dat ze minstens 60 sec per keer duren en er op den duur echt regelmaat in komt. Ben vandaag precies 40 weken dus hopelijk zet het voor ons beiden door!
En als je medisch bent, is de gewone verloskundige er niet meer bij betrokken en moet je direct naar het ziekenhuis als het begint. Ik heb er al 2x met vals alarm gezeten dus ik snap de terughoudendheid van TS.
7 dagen geleden
Reactie op Winterbaby22
Ik zou even wachten. Ben ook medisch en ik heb nu weeen om de 9 a 10 minute ...
Dankjewel voor je reactie 💕 Dit zijn ze ( van 8 minuten is verkeerd getimed)
7 dagen geleden
Reactie op Daniquexxpaige
Maar je belt toch altijd eerst je verloskundige die dan langs kan komen om ...
Nee! Als je medisch bent bel je naar de ziekenhuis en zij geven altijd aan om te komen ( dit kan dus ook met vals alarm zo zijn)
7 dagen geleden
Reactie op user27081998
Nee! Als je medisch bent bel je naar de ziekenhuis en zij geven altijd aan ...
Oww ja, maar moet wel zeggen dat hardebuiken echt heel iets anders is dan voorweeen of zelfs weeen, sommige vrouwen hebben hun hele zwangerschap namelijk last van harde buiken en het gevoel van harde buiken en weeen zijn ook echt niet met elkaar te vergelijken weeen doen echt 5x zoveel pijn als last hebben van harde buiken
7 dagen geleden
Reactie op Lilly55_
Waarschijnlijk blijf je nu toch wakker van spanning. Ik zou afwegen wat ver ...
Ja dit had ik inderdaad om 00:15 verloskundige gebeld was toen helaas valse hoop maar was wel blij dat ze was geweest zodat ik met fijn gevoel kon slapen