Vandaag 38+3 weken en de hele dag al last van harde buiken of weeën? Ik krijg dus een mega harde en gespannen buik als ik de menstruatie achtige krampen heb. Als die kramp weer wegzakt zakt de harde/gespannen buik ook weer af. Zijn het nou weeën of harde buiken? 😅
Ik wil je niet pesten, maar heb dit al 9 dagen :-( zegt dus helemaal niets. Dit kan tot week 42 doorgaan of voor jou wel een start van de bevalling betekenen.
Pak vooral je rust zolang als je kan zodat je fit blijft als het wel doorzet !!
Tot nu toe ziet het er zo uit. Ze doen nog geen pijn maar voelen niet per s ...
Hmm ja lastig te zeggen.. ik zou nog even door timen. En anders even lekker warme douche pakken, kijken of het dan nog door zet..
Kan een start zijn. Maar kunnen ook gewoon harde buiken zijn.
Maar aangezien je dit de hele dag al hebt. Heb ik zo mijn twijfels..
Hmm ja lastig te zeggen.. ik zou nog even door timen. En anders even lekk ...
Houd nu wel al 2 uren aan met krampen die tussen de 5/9 minuten komen. Heb de afgelopen dagen al wel vaker last gehad maar nooit zo lang achter elkaar haha. Warme douche ga ik even proberen
Houd nu wel al 2 uren aan met krampen die tussen de 5/9 minuten komen. Heb ...
Dan denk ik misschien wel dat dit een start is.
Hopelijk zet het door.. en idd even lekker warme douche nemen.. lekker proberen te ontspannen.
Heel veel succes 💪🙏💖
Hoe is het nu?
Hier sinds gisteren ook veel harde buiken (vandaag 38+1). Sinds een uur of 2 om de 4 a 5 minuten ongeveer, ook met een kruik op m'n buik. Ik duim voor ons dat het doorzet 🫶
Hoe is het nu?
Hier sinds gisteren ook veel harde buiken (vandaag 38+1). S ...
Tijdens het douchen en daarna werd het sneller op elkaar. Sinds een uur weer meer tijd ertussen. Ik ga lekker proberen te slapen en we zien dan wel weer verder. Wat goed zeg dan kan je de vk ook al wel bellen.
Ik lees even mee ik heb dus weer geen oog dicht gedaan ook menstruatiekrampen drukkend aanhoudende pijn wat niet weg gaat in m'n onderbuik en rug , schiet nu net door naar m'n boven benen hele tijd rommelen in m'n buik.
Net al even paracetamol ingenomen en ga ook nog maar even proberen te slapen , maar word er wel helemaal gek van