25 Reacties

één maand geleden

Even timen, hoeveel tijd er tussen zit.

één maand geleden

Reactie op Manu26

Even timen, hoeveel tijd er tussen zit.
Tot nu toe ziet het er zo uit. Ze doen nog geen pijn maar voelen niet per se lekker zou het een begin zijn?

één maand geleden

Ik wil je niet pesten, maar heb dit al 9 dagen :-( zegt dus helemaal niets. Dit kan tot week 42 doorgaan of voor jou wel een start van de bevalling betekenen. Pak vooral je rust zolang als je kan zodat je fit blijft als het wel doorzet !!

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Tot nu toe ziet het er zo uit. Ze doen nog geen pijn maar voelen niet per s ...
Hmm ja lastig te zeggen.. ik zou nog even door timen. En anders even lekker warme douche pakken, kijken of het dan nog door zet.. Kan een start zijn. Maar kunnen ook gewoon harde buiken zijn. Maar aangezien je dit de hele dag al hebt. Heb ik zo mijn twijfels..

één maand geleden

Reactie op Manu26

Hmm ja lastig te zeggen.. ik zou nog even door timen. En anders even lekk ...
Houd nu wel al 2 uren aan met krampen die tussen de 5/9 minuten komen. Heb de afgelopen dagen al wel vaker last gehad maar nooit zo lang achter elkaar haha. Warme douche ga ik even proberen

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Houd nu wel al 2 uren aan met krampen die tussen de 5/9 minuten komen. Heb ...
Dan denk ik misschien wel dat dit een start is. Hopelijk zet het door.. en idd even lekker warme douche nemen.. lekker proberen te ontspannen. Heel veel succes 💪🙏💖

één maand geleden

Reactie op Manu26

Dan denk ik misschien wel dat dit een start is. Hopelijk zet het door.. ...
Het zou fijn zijn! Al zoveel vage symptomen gehad dus hopelijk is het zover! Dankjewel ik ben sowieso wel lekker nuchter dus komt helemaal goed

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Het zou fijn zijn! Al zoveel vage symptomen gehad dus hopelijk is het zover ...
Oh ja dan snap ik het wel.. dan ben je er ook zo klaar mee. En hoop je gewoon dat het een keer doorzet. Nuchterheid is goed! Houden dat. ☺️

één maand geleden

Hoe is het nu? Hier sinds gisteren ook veel harde buiken (vandaag 38+1). Sinds een uur of 2 om de 4 a 5 minuten ongeveer, ook met een kruik op m'n buik. Ik duim voor ons dat het doorzet 🫶

één maand geleden

Reactie op Nootje90

Hoe is het nu? Hier sinds gisteren ook veel harde buiken (vandaag 38+1). S ...
Tijdens het douchen en daarna werd het sneller op elkaar. Sinds een uur weer meer tijd ertussen. Ik ga lekker proberen te slapen en we zien dan wel weer verder. Wat goed zeg dan kan je de vk ook al wel bellen.

één maand geleden

Ik lees even mee ik heb dus weer geen oog dicht gedaan ook menstruatiekrampen drukkend aanhoudende pijn wat niet weg gaat in m'n onderbuik en rug , schiet nu net door naar m'n boven benen hele tijd rommelen in m'n buik. Net al even paracetamol ingenomen en ga ook nog maar even proberen te slapen , maar word er wel helemaal gek van

één maand geleden

Ik heb sinds vannacht weeën en lig nu in het ziekenhuis met 6 centimeter ontsluiting.

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Ik heb sinds vannacht weeën en lig nu in het ziekenhuis met 6 centimeter on ...
Heel veel succes, je kan het💪🏽🥰 Bij mij wordt zo een ballonnetje geplaatst dus ik hoop dat het voorspoedig gaat vandaag.

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Wat spannend!! Succes!

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

💃💃💃💪💪💪 toi toi toi. Zet hem op

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Spannend!! Succes!💪🏻

één maand geleden

Wat spannend… heel veel succes 🤞

één maand geleden

Ik ben bevallen van een mooie zoon 🩵

één maand geleden

Reactie op Noa123!!

Van harte gefeliciteerd!! 💙

één maand geleden

Reactie op Noa123!!