9 Reacties
9 dagen geleden
Wat zei de verloskundige dan? Klinkt niet fijn dit, veel sterkte! En succes 🍀
9 dagen geleden
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik 3 dagen met weeën gelopen en was uiteindelijk echt kapot. Mijn weeën wouden niet doorzetten ook niet toen mijn vliezen waren gebroken. Heb toen in het ziekenhuis weeënopwekkers gekregen en na ongeveer 3 uurtjes waren ze geboren. Bij mijn eerste bevalling was ik zo moe dat ik tijdens mijn persweeën elke keer in slaap viel en weer wakker schrok wanneer ik kon persen. Mijn ervaring hierin is dat je niet te lang moet doorlopen als je al erg moe bent want anders val je in slaap 😂😂
9 dagen geleden
Ook sinds gisteravond lichte weeen en rugpijn. Vandaag had ik toch al een afspraak staan bij de gynaecoloog en heb 1 cm ontsluiting.
Weeën blijven tot nu toe 😊 Waarom laat je geen ontsluiting meten? Weet je toch een beetje waar je aan toe bent. Vliezen kunnen ook pas later breken of moeten misschien wel gebroken worden. Vond het wel fijn om te weten dat het al iets gedaan heeft
9 dagen geleden
Reactie op Noé91
Ook sinds gisteravond lichte weeen en rugpijn. Vandaag had ik toch al een a ...
Ik heb t nog niet laten meten om 2 redenen: 1 lekker zo lang mogelijk negeren zodat “de bevalling” minder lang duurt en ik mn rust kan pakken. En 2 ik heb een schimmelinfectie door een antibiotica opgelopen waardoor ik t niet zo prettig vind om te laten checken haha.
Vliezen zal ik ook niet willen laten breken. Opzich is de pijn nog te doen de weeen zijn nu weer al een
Paar uur weg en ga zo mn bed
In. Ben benieuwd
Wat er gebeurd vanacht..
9 dagen geleden
Reactie op L.Cats
Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik 3 dagen met weeën gelopen en was uit ...
Je had zeker hele sterke weeen waar je niet doorheen kon slapen je ding doen ect? Dan snap ik wel dat je voor weeen opwekkers bent gegaan. Liefst vermijd ik al die dingen maar als t moet dan moet het.. voor nu voel ik dat ik het “nog” wel aankan 🙏🏻
7 dagen geleden
Reactie op mommyCey
Je had zeker hele sterke weeen waar je niet doorheen kon slapen je ding doe ...
Ik kon inderdaad geen oog dicht doen, had ook alles al geprobeerd om ervoor te zorgen dat ik meer ontsluiting kreeg maar niks werkte. In het ziekenhuis kwamen ze na het breken van mijn vliezen ook achter dat mijn dochtertje zwaar in het vruchtwater had gepoept. Vandaar dat alles ook sneller moest, omdat zij al best gestrest was door de lange aanloop.