16 Reacties

één maand geleden

Bij mijn eerste bevalling heel fanatiek begonnen, maar toen het ‘echt’ begon heb ik geen telefoon meer aangeraakt en was ik helemaal verdwenen in mijn ‘bubbel’.

één maand geleden

Gewoon de stopwatch op de telefoon? Heeft mijn man vorige keer gebruikt iig

één maand geleden

Mijn man heeft een simpele (en gratis) app gemaakt, omdat ik ook niet echt iets kon vinden naar wens 😅 Hij is zelf software engineer van beroep dus Misschien heb je er iets aan: https://weeenapp.nl

één maand geleden

Msteen ff gekeken welke ik vorige keer ook alweer had. Het heet weeen met een groen logo. Super leuk want ik zie het verloop van vorige bevalling nog staan Super chille ap met een duidelijke lay out. Klik op de button en weer de button als het over is. want jij voelt het en dan kan je zelf aan en uit zetten. .niet je partner. Ook als je in je eigen bubbel zit is het erg vermoeiend om elke wee weer je partner aan te stoten om op die button te drukken dat kan je echt zelf doen. Zeker als het snachts is bijvoorbeeld. En je kan dus heel goed zien wanneer het is begonnen en hoelang het duurt. Want opslot weet je het niet meer presies. Een duidelijk overzicht waar je verloskundige ook meteen een gied beeld van kan maken. Maargoed dat is persoonlijk verder. Anders kan je er een aantal downloaden en testen toch? Dan weet je alvast hoe het werkt

één maand geleden

Reactie op OnbevreesdeKamille152149

Msteen ff gekeken welke ik vorige keer ook alweer had. Het heet weeen met ...
Deze heb ik ook, denk ik.. 🙈 Werd aangeraden door een vriendin. Hij geeft ook indicatie/richtlijn wanneer hij denkt dat toeneemt/begonnen is of wanneer je moet bellen dacht ik. Toen ik veel harde buiken had was deze ook echt handig omdat ik een bestand kon downloaden en doorsturen naar de vk 😄

één maand geleden

Reactie op kiim92

Deze heb ik ook, denk ik.. 🙈 Werd aangeraden door een vriendin. Hij geeft ...
Ja hij geeft idd ook meldingen van het is verstsndig om nu de vk te bellen. Ik vindt het erg overzichtelijk en duidelijk.

één maand geleden

Zit er bij deze app geen reclame tussen? Of is het een betaalde app? Het lijkt me zo irritant als dat gebeurt

één maand geleden

Er zit een timer op de app van de kraamzorg. Sowieso een superhandige app, met heel veel info, uitzet/checklijsten en instructie filmpjes. Weet niet of je erin kan zonder account, maar de app heet Nieuw Leven

één maand geleden

Reactie op JNS12-2024

Zit er bij deze app geen reclame tussen? Of is het een betaalde app? Het li ...
Ik dacht eenmalige aankoop, was ook niet veel volgens mij €1 of €2

één maand geleden

https://www.weeenapp.nl/ Ik kwam deze toevallig via LinkedIn tegen die een aanstaande papa heeft ontwikkelt voor zijn partner omdat ze zich ergerden aan de weëen apps met alle reclame!

één maand geleden

Reactie op mona1992vg

https://www.weeenapp.nl/ Ik kwam deze toevallig via LinkedIn tegen die een ...
Oh ik zie dat die hieronder al genoemd is. Dank voor de creatie hiervan! 😃

één maand geleden

Reactie op mona1992vg

Oh ik zie dat die hieronder al genoemd is. Dank voor de creatie hiervan! 😃 ...
Haha, wat leuk om te zien dat hij al bij meerderen bekend is! Er zitten ook al leuke features ingebouwd (zoals meldingen na X tijd). 😃

één maand geleden

Handige tips! Mijn verloskundige zei overigens dat ik de weeën niet per se hoef te timen, gewoon zo lang mogelijk afleiding zoeken en andere dingen blijven doen en als ze regelmatig worden voel je het vanzelf en mocht ik bellen. Dus misschien ook nog een tip om niet te snel met de weeën timer aan de gang te gaan want dan duurt de bevalling voor je gevoel alleen maar langer.

één maand geleden

Bij ons zit er een weeëntimer in de app van de kraamzorg. Weet nog niet of ik die ga gebruiken of gewoon mn timer van de telefoon. Of dat ik het überhaupt ga gebruiken. 2e kindje dus wel een beetje een idee wat er gevoeld word met weeën 😂

één maand geleden

Goed en handige tips dames 🤍