5 Reacties
4 maanden geleden
Ik snap je angst! Maar wacht maar tot je ze samen ziet! Zooo leuk! Gefeliciteerd!! Voor de baby er is kan je kleine al lopen ect. Het zal even wennen worden maar als je een goede aan je partner hebt komt het helemaal goed! Super leuk! Ik twijfel ook aan mezelf of ik niet zwanger ben haha. Ik ga morgen testen! 馃き
4 maanden geleden
Reactie op mommyCey
Ik snap je angst! Maar wacht maar tot je ze samen ziet! Zooo leuk! Gefelici ...
Ik kan ook niet wachten om ze samen te zien! 馃挄
Aah wat spannend voor je! Als het gewenst is hoop ik op twee mooie streepjes op je tester! 馃憣馃徎
4 maanden geleden
Gefeliciteerd! Ik ben nu bijna drie maanden zwanger. Ik vind het vooral heel leuk voor mijn baby dat hij straks een broertje of zusje krijgt, hij vind andere kindjes nu ook heel leuk.
Het voordeel vind ik nu wel dat m鈥檔 baby overdag twee goede dutjes maakt en doorslaapt, waardoor ik nu ook rust kan pakken en hij nog net niet zo beweeglijk is dat ik elke keer achter hem aan moet.
Gelukkig heb ik op het moment weinig klachten, behalve moeheid, ik denk dat hij niet minder aandacht krijgt dan anders.
4 maanden geleden
Hoi hoi,
Ik heb 3 maanden geleden een soortgelijk topic geopend. Ook ongepland zwanger en enorm onzeker en bang voor alles war komen gaat.
Mijn meisje is nu bijna 9 maanden, nog een dochter van 6 jaar en zelf 18+4 weken zwanger.
Ik vind het nog steeds rete spannend en voel me ook schuldig (vooral tegenover de oudste) maar ik heb wel steeds meer vertrouwen dat het goed komt馃挄
4 maanden geleden
Ik snap heel goed dat je dit spannend vind. Gevoelsmatig wil ik ook al een 3e, maar mijn verstand weerhoud mij er nog van.